استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست با مدیر و کارکنان پالایشگاه گاز ایلام:

فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام  با ۴۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است/ اشتغال، تولید و ارزآوری در پالایشگاه گاز ایلام موج می زند/ ظرفیت پالایشگاه ایلام در راستای توسعه و ارتقا اقتصاد استان بسیار رضایت بخش ا

فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام  با ۴۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است/ اشتغال، تولید و ارزآوری در پالایشگاه گاز ایلام موج می زند/ ظرفیت پالایشگاه ایلام در راستای توسعه و ارتقا اقتصاد استان بسیار رضایت بخش ا

استاندار ایلام در نشست با مدیر و کارکنان پالایشگاه گاز ایلام:
❑‌ فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام  با ۴۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است/ اشتغال، تولید و ارزآوری در پالایشگاه گاز ایلام موج می زند/ ظرفیت پالایشگاه ایلام در راستای توسعه و ارتقا اقتصاد استان بسیار رضایت بخش است/ بومی سازی ۴۱ محصول و تجهیز در پالایشگاه گاز ایلام  مصادق بارز تحقق شعار سال  است/ خبرنگاران در راستای توسعه هم جانبه استان و امید آفرینی پای کار هستند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه پس از بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه گاز ایلام در نشست مدیر و پرسنل این مجموعه، عملکرد مجموعه پالایشگاه گاز ایلام را بسیار رضایت بخشی عنوان کرد و گفت:روزانه ۵ میلیون متر مکعب گاز در این مجموعه تولید می شود که بخشی از آن  برای مصارف خانگی و صنعتی و بخشی از آن خوراک پتروشیمی است.

وی در ادامه گفت: پالایشگاه ایلام از ظرفیت دانش‌بنیان ها بهره گیرد و این مجموعه باید ارتباط خود را پارک و علم و فناوری بیشتر بود‌.

استاندار ایلام تاکید کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری و برای تحقق شعار سال  پالایشگاه ایلام باید به مراکز دانش بنیان متصل شود.

وی بومی سازی ۴۱ محصول و تجهیز  در پالایشگاه گاز ایلام  را مصادق بارز  شعار سال  ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: علاوه بر بومی سازی ۴۱ محصول و تجهیز، خوراک این پالایشگاه برای پتروشیمی استفاده می شود و علاوه بر ارز آوری، اشتغالزایی بسیار قابل توجهی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه ۵ میلیون متر مکعب گاز روزانه در پالایشگاه گاز ایلام تولید می شود، خاطرنشان کرد: فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام زنجیره تولید را حفظ و  تکمیل می کند‌.

استاندار ایلام گفت: فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام  با ۴۰ درصد پیشرفت در دست  اقدام است و  اشتغال، تولید و ارزآوری در پالایشگاه گاز ایلام موج می زند که این روند باید استمرار داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: ظرفیت پالایشگاه ایلام  در راستای توسعه و ارتقا اقتصادی استان بسیار رضایت بخش است.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر هفته گذشته  شهرستان های حوزه جنوب استان، گفت: در این سفر از سه شهرستان دهلران، دره شهر و آبدانان بازدید کردیم و همه خبرنگاران در راستای توسعه هم جانبه استان و امید آفرینی  پای کار هستند که از همه آنان قدردانی می کنم.

وی در پایان با اشاره فشارهای جبهه استکبار علیه ملت ایران، گفت: فشارهای جبهه استکبار، انگیزه دانشمندان و مردم را برای پیشرفت روزافزون مضاعف می کند.

گفتنی است امروز دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در بدو ورود به پالایشگاه گاز ایلام از بخش مختلف این مجموعه بازدید کرد.

🗓️ یکشنبه ۴ دیماه  ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است