استانداری ایلام

همزمان با شب یلدا؛

حضور استاندار ایلام در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر ( ع )

حضور استاندار ایلام در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر ( ع )

همزمان با شب یلدا؛ 
⭕️ حضور استاندار ایلام در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر ( ع )  


❑‌ استاندار ایلام جشن طولانی ترین شب سال را در کنار کودکان شیرخوارگاه حضرت علی اصغر ( ع ) برگزار کرد.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «حسن بهرام نیا»، استاندار ایلام همزمان با شب یلدا در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) ایلام حضور یافت.

دکتر بهرام نیا در جریان این بازدید در فضایی توأم با عطوفت و مهربانی ساعاتی را با کودکان این شیرخوارگاه سپری کرد و جشن طولانی ترین شب سال را در کنار کودکان این شیرخوارگاه برگزار کرد.

در این دیدار که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام حضور داشتند، مدیرکل بهزیستی استان ایلام گزارشی از نحوه نگهداری کودکان این مرکز ارائه کرد.

در ادامه استاندار ایلام با تفقد و دلجویی از کودکان حاضر در این مرکز، گفت: بسیار خرسندم که توفیقی حاصل شد تا امشب در کنار نونهالان شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) حضور پیدا کنیم، در کنار عزیزانی که فرزندان ما هستند.

وی با اشاره به اینکه در حکومت اسلامی اگر کسی صدای مظلومیت فردی را بشنود و به کمک آن نشتابد مسلمان نیست، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تربیت این فرزندان و تأمین منابع مالی و معنوی، تمام هر آنچه که میسر بوده مهیا کرده و این عزیزان را مورد حمایت قرار داده است.

استاندار ایلام نمونه بارز این حمایت ها را زحمات ارزشمند مربیان این فرزندان عنوان کرد  که از هیچ تلاشی برای مهرورزی، تربیت، تحصیل و دانشگاه آنها دریغ نمی کنند.

دکتر بهرام نیا  در پایان این دیدار خاطر نشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها از زمان طفولیت این عزیزان را بعنوان فرزند خود قبول می کنند و در کنار این خانواده ها حتی به مدارج عالی هم رسیده و جزو افراد تأثیرگذار در جامعه تبدیل می شوند و این برای دست اندرکاران این مجموعه ماندگار است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است