استانداری ایلام

هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام

نیروی انتظامی و شهرداری با هماهنگی دستگاه قضا با افرادی که نخاله ها را در مکان هایی غیر از سایت های معرفی شده توسط شهرداری ها رها می کنند برخورد نمایند و خودرو های متخلف می بایست توقیف شوند .

نیروی انتظامی و شهرداری با هماهنگی دستگاه قضا با افرادی که نخاله ها را در مکان هایی غیر از سایت های معرفی شده توسط شهرداری ها رها می کنند برخورد نمایند و خودرو های متخلف می بایست توقیف شوند .


🔴جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام  در سالن جلسات استانداری برگزارشد 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اعلام نارضایتی از وضعیت دفع نخاله های ساختمانی در شهر ایلام، گفت: شهرداری ایلام بااتخاذ سازوکار مشخص موظف است انتقال نخاله ها به سایت شهرداری که برای این منظور مشخص شده است را پیگیری نماید

وی اضافه کرد : نیروی انتظامی و شهرداری با هماهنگی دستگاه قضا با افرادی که نخاله ها را در مکان هایی غیر از سایت های معرفی شده توسط شهرداری ها رها می کنند برخورد نمایند و خودرو های متخلف می بایست توقیف شوند .

  معاون امور عمرانی استاندار ایلام با انتقاد از عدم اجرای مصوبات کارگروه  پسماند گفت شهرداری ایلام برابر شرح وظایف  موظف به جلوگیری از  تخلیه نخاله ها  در حاشیه شهر می باشد 

مهندس سعید هژبری در جلسه کارگروه امور پسماند استان با بیان اینکه همه مسئولین باید بر اساس شرح وظایف خود عمل کنند  گفت : عدم اجرای مصوبات کارگروه پسماند که عملا با سلامتی مردم در ارتباط است ترک فعل از سوی مسئولین ذی ربط تلقی شده  و بایستی از طریق بازرسی کل و دادستان موضوع پیگیری شود 

هژبری اظهار داشت : دفع بهداشتی پسماندهای بیمارستانی وبی خطر کردن آن ها از وظایف ذاتی دانشگاه علوم پزشکی است و بایستی تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان موظفند پسماندهای بیمارستانی خود به شکل کاملاً بهداشتی دفع نمایند، بطوریکه خطری متوجه شهروندان نشود.

وی افزود: مطب ها و مراکز درمانی که حاضر به انعقاد قرارداد با شهرداری جهت دفع بهداشتی پسماندها نشوند، جهت پلمپ به مراجع قضایی ارجاع  داده می شوند.
.
وی در این خصوص افزود: جهت نیل به این هدف از شرکت های ذیصلاح استفاده و شهرداری نیز به طرق ممکن انجام این مهم را کنترل نماید.

در این نشست موضوعات مختلف از وضعیت و تعیین تکلیف پسماندو نخاله های سبک ساختمانی تا تدوین طرح تفکیک پسماند ، و برخورد نیروی انتظامی و شهرداری ها با هماهنگی دستگاه قضا با افرادی که نخاله ها را در مکان هایی غیر از سایت های معرفی شده توسط شهرداری ها رها می کنند و خودرو های متخلف می بایست توقیف و اعمال قانون شوند  ، نظارت و پلاک خوانی کامیون های حمل نخاله توسط پلیس راهور ، تسریع در نصب تجهیزات پسماند بیمارستانی طرح و مصوب شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است