استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با رییس سازمان  دامپزشکی کشور:

منشور دولت سیزدهم اقدام جهادی است/ ورود گروه های جهادی برای واکسینه کردن دام ها در استانها قابل تقدیر است

منشور دولت سیزدهم اقدام جهادی است/ ورود گروه های جهادی برای واکسینه کردن دام ها در استانها قابل تقدیر است

استاندار ایلام در دیدار با رییس سازمان  دامپزشکی کشور:
□ / منشور دولت سیزدهم اقدام جهادی است/ ورود گروه های جهادی برای واکسینه کردن دام ها در استانها قابل تقدیر است

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام روز سه شنبه در دیدار با رییس سازمان دامپزشکی کشور افزود: ایلام ظرفیت های بسیاری خوبی در حوزه دام دارد.

وی در ادامه گفت: دولت سیزدهم در سطح کشور علی رغم همه محدودیت ها، تحریم ها و جنگ ترکیبی اقدامات قابل ملاحظه ای را انجام داده است.

دکتر بهرام نیا بیان داشت: منشور دولت سیزدهم اقدام جهادی است که این مهم در سازمان دامپزشکی محقق شده است و گروه های جهادی برای واکسینه کردن دام ها ورود کردند.

استاندار ایلام تاکید کرد: با استفاده از فناوری بومی به پیشرفت های قابل ملاحظه ای در بخش های مختلف رسیدیم که این روند استمرار خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه عملکرد دامپزشکی ایلام را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد به این سازمان برای تحقق برنامه ها در استان کمک کنیم.

 سید محمد آقامیری رییس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدار افزود: در حال حاضر پیشگیری از بیماریهای حوزه دام برای سازمان در اولویت است.

وی ادامه داد: از بین چهار هزار قرارگاه محرومیت زدایی جزو  رتبه های برتر کشور قرار گرفتیم که این مهم  در شرایطی بود که یک سال از فعالیت جهادی دامپزشکی می گذرد.

آقا میری تاکید کرد: ۱۰ هزار واکسیناتور در کل کشور تحت آموزش قرار می گیرد و تحت عنوان پیک دامپزشکی ما در هر روستا به دامداران خدمات ارایه می دهند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است