استانداری ایلام

استاندار ایلام در گردهمایی هیات رییسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان:

ضرورت عمل به جهاد تبیین بعنوان یک فریضه مهم در جامعه ...

ضرورت عمل به جهاد تبیین بعنوان یک فریضه مهم در جامعه ...

ضرورت عمل به جهاد تبیین بعنوان یک فریضه مهم در جامعه ...
استاندار ایلام در گردهمایی هیات رییسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان:
آموزش و پرورش و دانشگاه ها در زمینه جهاد تبیین وظیفه بسیار مهمی دارند/ جهاد تبیین در عصر امروز یک فریضه مهم است / ظرفیت قومی و قبیله ای در استان برای مدیریت حوادث اخیر بسیار کارساز بود/ نتیجه همراهی و همدلی مردم و نظام، آرامش در کشور است/ برگزاری باشکوه یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل، نشانگر دلدادگی مردم این دیار به نظام و انقلاب بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۲۱ آبان ماه در گردهمایی هیات رییسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان ایلام، گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری تبیین امروز یک فریضه و بسیار مهم است و این مهم باید در دستور کار همه ما باشد.
وی در ادامه گفت: در دو باب جهاد تبیین و جهاد و شهادت می توانیم نقش خود را  بخوبی ایفا کنیم و عافیت بخیری ما در راستای عمل به این دو باب است.
استاندار ایلام با قدردانی از همه اعضای شورای تامین و مردم ولایتمدار استان، خاطرنشان کرد: با  روحیه جهاد و شهادت طلبی، تمامی نقشه های براندازان و معاندان نظام در حوادث اخیر نقش برآب شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون آرامش در کشور و استان ایلام برقرار است، افزود: در استان ایلام که یک استان ولایتمدار است اغتشاشات بخوبی مدیریت شد.
دکتر بهرام نیا به روزی های ابتدایی اغتشاشات اشاره کرد و گفت: عمده اغتشاشات روزهای ابتدایی تحت تاثیر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بود و به تدریج صف ملت از صف  اغتشاشگران جدا شد و الحمدالله با کمترین هزینه و کمک دستگاه های نظامی و امنیتی و ظرفیت قومی و قبیله ای، اغتشاشات بخوبی مدیریت شد.
وی در ادامه با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اعضای شورای تامین و مردم استان برای مدیریت حوادث اخیر، گفت: وضعیت امنیتی استان هم اکنون بسیار خوب و آرامش در کشور  و استان برقرار است.
نماینده عالی دولت در استان ایلام همچنین با قدردانی از مردم ایل خزل به دلیل برگزاری باشکوه یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید این ایل، گفت: جمعیت انبوه در این یادواره نشان داد مردم همچنان دلداده نظام و انقلاب هستند.

استاندار ایلام در پایان با عنوان این مطلب که شکوه و عظمت این یادواره تا هفته ها در استان ماندگار است، اضافه کرد: از عوامل برگزاری و ایل خزل برای برگزاری یادواره شهدا تقدیر و تشکر می کنم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است