استانداری ایلام

استاندار ایلام در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان:

چیلات مرز دوم برای تردد زائران عتبات عالیات/ بازگشایی مرز چنگوله و چیلات با جدیت در دستور کار است/ ساماندهی گمرک مهران پس از ۱۳ سال در دستور کار قرار گرفته است

چیلات مرز دوم برای تردد زائران عتبات عالیات/ بازگشایی مرز چنگوله و چیلات با جدیت در دستور کار است/ ساماندهی گمرک مهران پس از ۱۳ سال در دستور کار قرار گرفته است

اولتیماتوم یک هفته ای استاندار ایلام برای ساماندهی پایانه و گمرگ مهران ...

استاندار ایلام در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان:
 چیلات مرز دوم برای تردد زائران عتبات عالیات/ بازگشایی مرز چنگوله و چیلات با جدیت در دستور کار است/ ساماندهی گمرک مهران پس از ۱۳ سال در دستور کار قرار گرفته است/ وجود دستگاه اسکن مسافری و صدور کارت تردد هوشمند در گمرگ مهران ضروری است/ پایانه مهران باید بطور کامل باید ساماندهی شود / از مدیرانی که شهامت دارند و به تکلیف خود عمل می کنند با قاطیعت حمایت می کنیم

:به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۲۱ آبان ماه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان با قدردانی از اقدامات انجام شده در گمرگ و پایانه مهران، گفت: این اقدامات دیده شده و رضایت بخش است، اما کافی نیست و با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی ضمن اعلام اولتیماتوم یک هفته ای برای ساماندهی پایانه و گمرگ مهران، گفت: مدیر پایانه و گمرگ مهران حداکثر تا یک هفته فرصت دارند که نقاط ضعف و کاستی این دو مجموعه را برطرف کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه پس از ۱۳ سال ساماندهی گمرگ مهران در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پس از چندین بازدید از گمرگ مهران و تاکید بر ساماندهی این گمرک، در حال حاضر جریان سالمی در آنجا حکمفرما است که باید به وضعیت بسیار مطلوبی برسد.

دکتر بهرام نیا با اشاره به ارایه نظرات و پیشنهادات اعضای نشست در خصوص افزایش مبادلات مرزی، خاطرنشان کرد: امیدواریم این نظرات زمینه ساز توسعه صادرات غیرنفتی باشد و یک تحول محسوس را در این حوزه شاهد باشیم.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع و تسهیل در صادرات از مرز هلاله شمالی، گفت: مرز هلاله شمالی انحصاری نیست و مربوط به کل استان است و باید همه دستگاه ها و بخش خصوصی زمینه افزایش صادرات از این مرز را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنگره بزرگ اربعین و میزبانی بسیار خوب مردم استان و مردم شهر مهران از زوار، تاکید کرد: مردم مهران در اربعین سنگ تمام گذاشتند. و در ایام اربعین ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از این شهر تردد کردند.

استاندار ایلام با تاکید بر همدلی و هماهنگی مدیران استان برای قرار گرفتن استان در ریل توسعه، افزود: یک هفته بعد از اربعین، نشست ستاد اربعین برای برگزاری باشکوه اربعین سال آینده برگزار شد و مدیرانی که در اربعین درخشیدند باید برای اربعین سال آینده نیز پای کار باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است