استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان:

برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت هر چه داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم.

برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت هر چه داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم.

جایگاه فرزندان شهدا و جامعه ایثارگری در ادارات ارتقا می یابد ...
استاندار ایلام در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان:
برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت هر چه داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه ۱۹ آبان در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه اعضاء برگزار شد با اشاره به اینکه ۲۹ میلیارد تومان برای توسعه فرهنگ و ایثار و شهادت در استان اعتبار گذاشته شده است، گفت: از مجموع این اعتبار ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی و توسعه یادمان ها و ۵ میلیارد برای مرمت گلزار شهدا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هرچه داریم به برکت خون شهدا است و تکریم خانواده های این عزیزان وظیفه همه ماست.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که تکریم و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان را به همه مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید و یادآور شده است، اضافه کرد: در این راستا همه مدیران باید در طول سال یکبار به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرکشی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در ارتباط با منزلت شهدا و فرزندان شهدا و جایگاه ایثارگران در ادارات، مدیران موظف هستند که یک رتبه فرزندان شهدا را ارتقا دهند.

وی افزود: آنچه به عنوان سیاست دولت است باید جایگاه این عزیزان را ارتقاء و حفظ کنیم.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: انتظار می رود در ارتباط با با بحث اشتغال خانواده های شهدا از ظرفیت موسسه کوثر استفاده شود و در حوزه معدن و کشاورزی و سایر بخش ها نیز بتوانیم در استان سرمایه گذاری شود که بخشی از این فرزندان جویای کار ایثارگران مشغول به کار شوند.

وی افزود: تلاش داریم که خانه ایثار در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان و مرز مهران احداث کنیم و در این راستا اهتمام خواهیم داشت.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه هر کس هر مشکلی دارد به شهدا متوسل می شود، اضافه کرد: توجه به شهدا علاوه بر موضوع دینی و مذهبی یک موضوع ملیتی است.

وی افزود: برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت هر چه داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است