استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان:

استان ایلام در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه ها اجرایی رتبه نخست کشور را دارا است

استان ایلام در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه ها اجرایی رتبه نخست کشور را دارا است

استاندار ایلام در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان: استان ایلام در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه ها اجرایی رتبه نخست کشور را دارا است
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۲۵ مهرماه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان، گفت: ایلام از نظر تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه ها اجرایی با ۹۹.۹۷ درصد رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: ۲ هزار و ۱۸۰ نیروهای ایثارگر استان مشمول طرح تبدیل وضعیت هستند که از این میزان یک هزار و ۳۸۵ نفر در سامانه ثبت نام شدند و تعداد یک هزار ۳۸۱ نفر ثبت سامانه معادل ۹۹.۹۷ درصد نیروهای ایثارگر شاغل در دستگاه های اجرایی استان تبدیل وضعیت شدند.
نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در اسرع وقت پروسه اداری تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر را انجام دهند.
استاندار ایلام تاکید کرد: ایلام جزو اولین استان ها در ارتباط مسولیت اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران بند (د) قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه پروسه تبدیل وضعیت نیروی ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی شتاب گیرد، گفت: نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت متفاوت با سایر جلسات است چراکه در ارتباط با پویایی دستگاه های اجرایی است که این ارزیابی یک رقابت سالم را بین دستگاه ها ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: باید تفاوتی بین دستگاه‌های اجرایی پرکار و سایر دستگاه ها که کم کار هستند باشد و به همین دلیل هر سه ماه یکبار نتایج ارزیابی به دستگاه ها اعلام می شود و در پایان سال عملکرد کلی دستگاه ها اعلام می‌شود.
وی افزود: پس از چهار دوره ارزیابی, ارزیابی کلی دستگاه های اجرایی اعلام و دستگاه های برتر مشخص می شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است