استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای فنی استان:

پروژه‌های عمرانی به افراد توانمند، خبره و دارای اهلیت سپرده شود ...

پروژه‌های عمرانی به افراد توانمند، خبره و دارای اهلیت سپرده شود ...

پروژه‌های عمرانی به افراد توانمند، خبره و دارای اهلیت سپرده شود ...
استاندار ایلام در نشست شورای فنی استان:❑‌ نظارت بر ساخت و سازها باید در طرح ها مد نظر قرار گیرد/ تکمیل طرح‌ها و پروژه ها نباید به تاخیر انداخته شود
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۹ مهر در نشست شورای فنی استان با تاکید بر تسریع پروژه های عمرانی نیمه تمام استان افزود: باید در کنار تسریع در انجام پروژه های عمرانی برای استفاده عموم مردم، اصول و مقررات فنی و مهندسی در پروژه ها لحاظ شود.
وی با بیان اینکه پیمانکاران بایست به تمامی مفاد قرارداد ها عمل کنند، گفت: در این زمینه نظارت بر اجرا و طراحی دقیق و فنی پروژه ها ضرورت دارد.
استاندار ایلام با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در تمامی طرح ها و استفاده از ظرفیت مشاوران و سپردن پروژه به افراد دارای اهلیت، گفت: پروژه های عمرانی به افراد توانمند، خبره و دارای اهلیت سپرده شود.
گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات چهار پروژه مطرح شد و تصمیمات ذیل مصوب گردید:
در خصوص پروژه تکمیل فاز یک و دو مجتمع شبانه روزی مورموری و اختلاف بین اداره کل نوسازی مدارس استان و شرکت ساختمانی پویا ساز آبدانان مقرر شد جلسه بعد از جزییات دقیق طرح و آنالیز هزینه ارایه شود.
در خصوص عملیات تکمیل پروژه چهار خطه دهلران - اندیمشک و قرار داد با شرکت آزاد راه پارس کهن پارس مقرر شد کارفرما مطالبات را پرداخت کند و عملیات اجرایی این پروژه با شتاب بیشتری ادامه یابد.
در خصوص پروژه اصلاح و ترمیم چشمه گل گل ملکشاهی قرار داد ما بین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مهر آب مهام مقرر شد عملیات سونداژ توسط آبفا استان انجام شود.
‌همچنین در این نشست با فسخ پیمان پروژه تکمیل تقاطع غیر همسطح سرابله موضوع منعقد با شرکت تندیس سازه کوهسار موافقت شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است