استانداری ایلام

رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام:

سرعت عمل در اجرای مصوبات قرارگاه اربعین اولویتی اساسی است/ آب و تغذیه، متناسب با حجم زوار توزیع شود

سرعت عمل در اجرای مصوبات قرارگاه اربعین اولویتی اساسی است/ آب و تغذیه، متناسب با حجم زوار توزیع شود

رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام:
‌‌❑‌ سرعت عمل در اجرای مصوبات قرارگاه اربعین اولویتی اساسی است/ آب و تغذیه، متناسب با حجم زوار توزیع شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست قرارگاه اربعین استان ایلام به ریاست محمد سبحان حسنی، سردار شمشیری نماینده ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و سایر اعضا در پایانه مرزی مهران برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در این جلسه گفت: خوشبختانه اکثر مصوبات دیروز جلسه قرارگاه اربعین اجرایی شده و مابقی نیز در دست اقدام است که می طلبد سریعتر اجرایی شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم ورودی زوار به استان و مرز مهران که رو به افزایش است و بنا بر دستور استاندار ایلام، آب و تغذیه زوار باید متناسب با حجم ورود زائران توزیع شود.

رئیس قرارگاه اربعین استان با تقدیر از اقدامات انجام گرفته برای تأمین آب و آبرسانی به زوار گفت: تمهیدات لازم برای تأمین آب خنک اندیشیده شده و با نصب ۲۴ دستگاه جدید آبسردکن، بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به آب را حل می کند.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با توزیع آب نیز ایستگاه هایی از قبل ایجاد شده بود که علاوه بر این نیز دو ایستگاه توزیع آب اضافه شده و مجموع آنها به ۶ مورد افزایش یافته است.

حسنی با تأکید بر سرعت عمل در اجرای مصوبات ستاد اربعین گفت: دستگاه های خدمات رسان در راستای کنترل و نظارت بر زیر مجموعه خود باید بصورت مرتبط سرکشی و هر موقع گزارشی دریافت شد، سریعا رسیدگی کنند. 

وی در پایان بر ضرورت استمرار نظارت بر گران‌فروشی، ساماندهی دست فروشی ها و تأمین سوخت ناوگان حمل و نقل و شارژ به موقع دستگاه های خودپرداز مستقر در پایانه مرزی تأکید کرد.

🗓️ | دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

Telegram (https://attach.fahares.com/mkGYKrguiUhpgwGFHb/e2Q==)

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است