استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

ارتباط با مردم و حضور در میدان ویژگی بارز دولت سیزدهم است

ارتباط با مردم و حضور در میدان ویژگی بارز دولت سیزدهم است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
‌‌✔️ ارتباط با مردم و حضور در میدان ویژگی بارز دولت سیزدهم است

‌‌❑‌ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه ارتباط با مردم و حضور در میدان ویژگی بارز دولت سیزدهم است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی پاسخگو و گره گشای مشکلات مردم باشند.

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام ؛ محمد سبحان حسنی در مراسم گرامیداشت شهدای کارمند اظهار کرد: در سال ۱۳۶۰ استکبار جهانی در عین حال که توطیه های داخلی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی دنبال می کرد یکی از راهبردهای آنها ترور مقامات ارشد نظام اسلامی بود.

محمد سبحان حسنی با اشاره به فاجعه هفتم تیرماه و شهادت آیت الله بهشتی و هشتم شهریور ماه شهادت شهید رجایی و باهنر، یادآور شد: اگر هر کدام از توطئه ها در هر نظامی اتفاق می افتاد برای از براندازی آن نظام کافی بود اما با رهبری امام راحل (ره) انقلاب اسلامی با این همه سختی راه خود را تا کنون ادامه داده است.

وی افزود: این انقلاب علی رغم همه فشارها و توطبه ها و با رهبری و‌ درایت امام راحل و پشتیبانی مردم به راه خود ادامه می دهد و امروز هر چه داریم از برکت رهبری های امام راحل و خون شهدا و حضور در صحنه مردم است.

حسنی با اشاره به خدمات و رویکرد دولت سیزدهم، ابراز کرد: ارتباط با مردم، حضور در میدان عدالت محوری و صادقانه عمل کردن از رویکردهای دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استان ایلام ابراز کرد: رییس جمهور محترم در طول یازده ماه به دورترین نقاط کشور سفر کرده اند و این از ویژگی های مردمی بودن دولت است و در این فضا که امیدها در دل مردم به وجود آمده است امید است با همت همه مدیران عزیز انتظاری که مقام معظم رهبری دارند و دولت هم در این مسیر حرکت می کند و  پاسخگو و‌گره گشای مشکلات مردم باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است