استانداری ایلام

استاندار ایلام

مردم در دولت کار و کرامت ولی نعمت هستند و همواره باید مورد تکریم قرار گیرند

مردم در دولت کار و کرامت ولی نعمت هستند و همواره باید مورد تکریم قرار گیرند

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ مردم در دولت کار و کرامت ولی نعمت هستند و همواره باید مورد تکریم قرار گیرند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، امروز سه شنبه ۸ شهریور روند بازسازی و مرمت نمازخانه استانداری ایلام اتمام یافت و این نمازخانه با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، معاونین استاندار، مشاور امور روحانیت استاندار و جمعی از مدیران کل افتتاح شد.

استاندار ایلام در این آیین در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و ۱۶۴ شهید کارمند استان گفت: در طول هفته دولت تمامی اقدامات کارگزاران دولت در استان به منصه ظهور رسید و  ما در صدا و سیما و امروز نیز در استودیو رادیو و در آیین گرامیداشت هفته دولت این اقدامات را برای مردم بازگو کردیم.

وی در ادامه گفت: کارگزاران نظام و دولت در ادارات کل نقش مهم و اثر گذاری در میزان موفقیت مدیران دستگاه‌های اجرایی دارند و در  تمامی اقدامات انجام شده سهیم هستند.

دکتر بهرام‌نیا خطاب به کارکنان استانداری و نماز گزاران حاضر در نماز خانه استانداری گفت: امروز که این چراغ روشن شد و این مسجد بازسازی گردید حس معنوی خوبی در وجود همه ما ایجاد خواهد کرد.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط همه کارکنان ادارت و کارمندان دستگاه های اجرایی، گفت: مردم در دولت کار و کرامت ولی نعمت هستند و همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است