استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام در پیامی اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت

استاندار ایلام در پیامی اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت

 متن پیام استاندار ایلام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
شعبان ماه دعا و مناجات با خداست، ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به ضیافت الهی است. ماه شعبان، مزین است به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین گردیده است.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

نامگذاری سالروز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز، امری نیکو و مبارک است که توانسته با تاسی از آموزه های پربار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسوولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

پاسداران سبز قامت و جانبازان سرافراز این سرزمین که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته و توانسته آنگونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی باشند.

اینجانب فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار، ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت باسعادت حضرت امام سجاد (ع) به مردم شریف استان ایلام به ویژه پاسداران و جانبازان پرافتخار این دیار، تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همگان مسئلت دارم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است