استانداری ایلام

استاندار ایلام

در مدیریت بحران علاج واقعه را قبل از وقوع کردیم

در مدیریت بحران علاج واقعه را قبل از وقوع کردیم

استاندار ایلام گفت؛ قبل از بارش های سیل آسا همه استان در حال آماده باش بود.

وی با اشاره به این موضوع که قبل از بارش های سیل آسا همه استان بطور کامل در حال آماده باش بوده است، تصریح نمود؛ در حین بحران نیز فوری ترین اقدامات برای مناطق سیل زده در دستور کار قرار گرفت و باز همه با تمام توان پای کار هستند.

وی افزود؛ در مرحله بعد از بحران هم تمام امکانات را در جهت امداد رسانی بسیج کرده ایم و از همه نهادها و ارگان های توانمند کشور نیز درخواست کمک نموده ایم که خوشبختانه کمک های بسیار خوبی در این باره نیز شده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به اینکه وزیر بهداشت و درمان بعنوان وزیر معین استان سیل زده ایلام تعیین شده است از وی خواست داشت که مجموعه گزارش های احصا شده از خسارت های سیل را به ستاد بحران کشور و هیئت دولت برساند و در جهت کمک و بازسازی خرابی های پیش آمده اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در استان بیکاری را یک عامل مهم در این زمینه عنوان کرد و گفت؛ استان ایلام یک استان مظلوم است که عوامل مختلفی باعث شده است که امروز شاهد مسائل و مشکلات از جمله بیکاری و محرومیت باشیم و برای رفع آن نیازمند همکاری و کمک بیشتر نهادها و سازمانهای مربوط در کشور هستیم.

نماینده عالی دولت با اشاره به این مهم که
سفر وزیر بهداشت و درمان بعنوان وزیر معین استان و عضو کابینه و هم بعنوان معاون سازمان برنامه و بودجه یک فرصت مغتنم برای استان است، تصریح نمود؛ قطعا این حضور پرخیر و برکت خواهد بود و می طلبد که وزیر محترم نگاه ویژه ای به حوزه مسائل اجتماعی استان داشته باشد.

وی در ادامه از وزیر بهداشت و درمان خواست که در خصوص بیمارستان 376 تختخوابی، تکمیل دی کلینیک ملکشاهی، تجهیز مرکز درمانی بدره، تکمیل بیمارستان تخصصی زنان و زایمان آیت الله طالقانی، تکمیل بخش آنژیوگرافی و اتاق عمل، تکمیل بیمارستان سوختگی استان، ایجاد مرکز جامع و مراقبت از بیماران خاص، رفع مشکلات بیمارستان امام علی(ع) و ... تمهیدات و اقدامات لازم انجام صورت گیرد.

استاندار ایلام در پایان خواستار اعمال حق مناطق جنگی در تمام استان شد و گفت؛ 4 شهرستانی که امروز حق مناطق جنگی در آن مناطق ایجاد نشده است در دوران جنگ تحمیلی همچون باقی نقاط استان در گیر جنگ بوده است و بایست این حق برای این مردمان نیز برقرار شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است