استانداری ایلام

استاندار ایلام

دیدار صمیمی نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه‌جمعه استان با استاندار ایلام

دیدار صمیمی نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه‌جمعه استان با استاندار ایلام

 دیدار صمیمی نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه‌جمعه استان با استاندار ایلام 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، شامگاه شنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱، نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و ائمه‌جمعه استان با دکتر «حسن بهرام‌نیا»، استاندار ایلام و معاونین استاندار دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در این دیدار با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر لزوم تبیین خدمات دولت برای مردم تأکید کرد.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از دستاوردهای نظام و دولت برشمرد و گفت: بیان اقدامات دولت به صورت شفاف و مستند از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه با اشاره به حماسه بزرگ اربعین‌حسینی نیز گفت: استان ایلام افتخار دارد همه ساله پذیرای زائران اربعین است و با توجه به شرایط خاص امسال و پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده در رابطه با حضور میلیونی، باید خود را برای مهمانی از زوار آماده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار افزود: با توجه به وقفه دو ساله اربعین، امسال شاهد حضور بیشتر زائران از مرز مهران خواهیم بود که امید است بتوانیم با کمترین مشکل، سهولت را در تردد زائران اربعین در مسیر رفت و برگشت مهیا کنیم.

استاندار ایلام: 
⭕️ امروز با وجود کمبود منابع، پروژه‌های عمرانی فعال است/ عزم مسئولان برای رفع مشکلات جزم است

دکتر حسن بهرام نیا نیز در این دیدار گفت: ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت و افزایش مشارکت اجتماعی از جمله مهم‌ترین اهداف محوری برنامه‌های هفته دولت امسال است.

وی، ائمه‌جمعه را ملجا و پناهگاه مردم خواند و گفت: دولت سیزدهم در شرایطی ‌کشور را تحویل گرفت که کشور با مشکلات زیادی مواجه بود و امروز با درایت دولت، موانع یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم و آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان ارائه کرد و گفت: در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها، ائمه‌جمعه با تبیین اهداف دولت و تنویر افکار عمومی، کمک بزرگی به پیشبرد اهداف کردند.

وی ادامه داد: معمولا عرف بر این است که اگر دولت‌ها طرحی دارند در پایان کار  آن را انجام می‌دهند، ولی این دولت همه هزینه‌ها را بر خود قبول کرد و طرح اصلاح ارز ۴۲۰۰ را در دستور کار خود قرار داد.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه عزم مسئولان برای رفع مشکلات جزم است، افزود: امروز با وجود کمبود منابع، پروژه‌های عمرانی فعال است؛ به‌طوریکه تاکنون و تنها در حوزه اربعین بدون دریافت یک ریال، مبلغی در حدود ۸۷۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها هزینه شده که قابل توجه است.

نماینده عالی دولت در استان در پایان ابراز امیدواری کرد: با تحقق مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، اتفاقات خوبی در توسعه و پیشرفت استان رخ خواهد داد.

در این نشست صمیمی ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون مسائل مختلف شهرستان خود مطرح کردند.

گفتنی است، تبادل نظر در مورد مسائل کلان استان و تأکید بر تداوم خدمت از جمله مباحث مهم مطرح شده در این نشست صمیمی بود. همچنین مقرر شد نشست‌های بعدی به‌صورت فصلی تشکیل شود.

🗓️ | یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است