استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان:

هیچ پروژه ای کلنگ زنی نمی شود مگر اینکه طرح های نیمه تمام به سرانجام برسند ...

هیچ پروژه ای کلنگ زنی نمی شود مگر اینکه طرح های نیمه تمام به سرانجام برسند ...

‍ ⭕️ هیچ پروژه ای کلنگ زنی نمی شود مگر اینکه طرح های نیمه تمام به سرانجام برسند ...

استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان:
‌‌❑‌ مجوز واحدهایی که بیش از ۲ سال از واگذاری آنان می گذرد و همچنان بلاتکلیف هستند، ابطال شود/طرح ها و پروژه‌ها به افرد اهلیت دار واگذار شوند/برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای تکمیل پروژه های حوزه کشاورزی نظیر پمپاژها خواستار استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی شد و گفت: این شرکت‌ها پس از تکمیل پمپاژ ها، از بخش حقابه آنها ظرف چندین سال می توانند هزینه های خود را دریافت کنند.

وی با تاکید بر این نکته که اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ما از ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم، افزود: در حال حاضر نبایست هیچ ناحیه صنعتی تعریف و کلنگ زنی شود بلکه تمامی اعتبارات این حوزه برای تکمیل و تجهیز نواحی صنعتی موجود هزینه شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه ۹ ناحیه صنعتی و ۸ شهرک صنعتی در ایلام فعال است، گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام باید از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی بهره گرفت.

وی اضافه کرد: کلیه پروژه‌هایی که برای تکمیل نیاز به اعتبارات زیادی دارند در قالب قرارداد (BOT)  بخش خصوصی برای تکمیل آنها سرمایه گذاری شود تا پس از دریافت هزینه به دستگاه مربوطه واگذار شوند.

دکتر بهرام نیا در ادامه با تاکید بر این مهم که تا تکمیل پروژه های نیمه تمام موجود هیچ پروژه جدیدی نبایست کلنگ زنی شود، اضافه کرد: اعتبارات این حوزه بایست صرف پروژه های نیمه تمام و نواحی شود که  که نیازمند تکمیل زیرساخت هستند.

وی با اشاره به تصمیم کمیته اقدام استانداری ایلام، گفت: برای تسریع در تعیین تکلیف واحدهای صنعتی، لازم است مجوز واحد هایی که بیش از ۲ سال از  واگذاری آنها می گذرد و همچنان بلاتکلیف هستند، ابطال شود و به ناحیه صنعتی واگذار و پس از آن به افراد دارای اهلیت سپرده شود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اینکه طبق تصمیم کمیته اقدام استان، آب و برق و گاز واحد‌های غیر فعال قطع می‌شود، افزود: مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان متولی اجرای این تصمیم از واحد حقوقی است.

وی تاکید کرد: بایست نتایج فعالیت های کمیته اقدام در خصوص شهرک صنعتی در جلسه بعدی ارائه شود.

استاندار ایلام در پایان خواستار رایزنی و فعالیت مدیران برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام از مرکز شد و گفت: هنر مدیران این است که از اعتبارات متمرکز وزارتخانه ها اعتبار جذب کنند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است