استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور

استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل تامین اجتماعی کشور خواسته ها و مطالبات استان را پیگیری کرد

استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل تامین اجتماعی کشور خواسته ها و مطالبات استان را پیگیری کرد

⭕️ دیدار استاندار ایلام با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور

‌‌❑‌ استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل تامین اجتماعی کشور خواسته ها و مطالبات استان را پیگیری کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در تداوم پیگیری‌ ها و رایزنی های خود در مرکز روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ با میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار کرد و خواسته ها و مطالبات استان در این حوزه را پیگیری نمود.

استاندار ایلام در این دیدار خواستار تجهیز امکانات و اعتبارات لازم و تامین نیروی انسانی مورد نیاز استان در این حوزه شد و گفت: با عنایت به اینکه استان ایلام از معدود استان‌های کم برخوردار است و در موضوع نیروی انسانی با مشکل مواجه است نیاز است در جهت تامین نیروی انسانی کافی در حوزه تامین اجتماعی مساعدت لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به محرومیت شهرستان هلیلان خواستار ایجاد شعبه تامین اجتماعی در منطقه شد و گفت: همچنین نیاز است در مرکز استان نیز شعبه دوم تأمین اجتماعی ایجاد شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار افزایش سرمایه بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی استان [که قبلاً به بخش سرمایه‌گذاری خصوصی واگذار شده بود] شد و گفت: لازم است پس از تسویه تمامی بدهی‌ها مدیریت و منابع مالی بیمارستان کاملا با سازمان تامین اجتماعی باشد.

وی در ادامه گفت: علی رغم اینکه تغییر نحوه اداره بیمارستان شهدای زاگرس از هیئت مدیره‌ای به ملکی در اردیبهشت ماه سال جاری در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور مصوب شده بود و دستور توقف موسسه توسط معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در خرداد ماه سال جاری به شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی ابلاغ گردیده بود اما تاکنون هیچگونه اقدامی توسط شرکت مذکور صورت نگرفته است!

استاندار ایلام باعنوان این مطلب که این بیمارستان جهت توقف فعالیت موسسه و پرداخت بدهی های گذشته نیازمند مبلغ ۴۱ میلیارد تومان است، خواستار مساعدت سازمان تامین اجتماعی در این خصوص شد و تاکید کرد: درصورت عدم پرداخت مبلغ مورد نیاز، بیمارستان توان پرداخت بدهی های خود را نداشته و روند ملکی شدن آن با مشکل مواجه می شود.

وی در ادامه خواستار تبدیل وضعیت نیروهای این مرکز بیمارستانی بصورت پیمانی شد.

در پایان این نشست موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ضمن تقدیر از پیگیری های خوب استاندار ایلام در حوزه تامین اجتماعی نسبت به درخواست های استاندار ایلام قول مساعدت لازم داد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است