استانداری ایلام

استاندار ایلام در روز بهزیستی و تامین اجتماعی عنوان کرد:

از ظرفیت خیرین در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه استفاده شود

از ظرفیت خیرین در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه استفاده شود

‍ ⭕️ در هر کاری مردم پای کار بوده‌اند موفق بوده ایم ...

استاندار ایلام در روز بهزیستی و تامین اجتماعی عنوان کرد:
‌‌❑‌ از ظرفیت خیرین در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه استفاده شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در دیدار مدیر کل و جمعی از کارکنان اداره کل بهزیستی استان که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد با تبریک این هفته از زحمات و اقدامات بهزیستی استان تقدیر کرد و گفت: در مقام مقایسه با گذشته تحول خوبی هم از نظر کمی و هم کیفی در بهزیستی استان ایجاد شده که قابل تقدیر است و امیدواریم با این انگیزه که بین همه اعضا، کارکنان و حامیان حوزه بهزیستی وجود دارد، این روند استمرار داشته باشد.

وی با عنوان این مطلب که بایست در همه زمینه‌ها از ظرفیت مردم استفاده شود، اظهار داشت: البته این بستگی به چگونگی بیان کردن نیازمندی‌ها و جلب اعتماد خیرین و مردم دارد و چنانچه اعتمادسازی صورت گیرد، مردم پای کار خواهند آمد و در هر کاری مردم مشارکت داشته باشند در آن زمینه موفق خواهیم بود. 

استاندار ایلام با بیان اینکه مشارکت مردم و خیرین در حمایت از جامعه مخاطب بهزیستی استان ارزشمند است، افزود: مردم استان ایلام خیر و نیکوکار هستند و بایست از این ظرفیت مهم برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه استفاده کرد.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که درخواست خدمات از جامعه مخاطب بهزیستی زیاد است، اضافه کرد: کار شما یک موهبت الهی است و در نوع خود ارزشمند و ماندگار است و باید با همین آهنگ خدمت، به سمتی حرکت کنیم که جامعه هدف بهزیستی از خدماتی مانند مسکن، حقوق ماهیانه، بهداشت و درمان و ... برخوردار شوند و رضایت نسبی ایجاد شود.

🔹 گفتنی است، در ابتدای این دیدار مدیرکل بهزیستی استان ایلام نیز در گزارشی با اشاره به حمایت این اداره کل از ۴۳ هزار مددجو گفت: در حوزه بهزیستی بیش از ۲۰۰ مأموریت از طریق این سازمان به عموم مردم و جامعه هدف ارایه می‌شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است