استانداری ایلام

گام مهم استاندار ایلام در جهت ایجاد سرمایه‌گذاری در استان:

ظرفیت های سرمایه‌گذاری در استان ایلام به سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور معرفی می شود

ظرفیت های سرمایه‌گذاری در استان ایلام به سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور معرفی می شود

گام مهم استاندار ایلام در جهت ایجاد سرمایه‌گذاری در استان:
✔️ ظرفیت های سرمایه‌گذاری در استان ایلام به سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور معرفی می شود

‌‌❑‌ استاندار ایلام در دیدار با مدیر شبکه جهانی جام جم خواستار معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان برای سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در تداوم رایزنی‌های خود در مرکز روز سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ پس از دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور، با دکتر حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام جم دیدار و گفتگو کرد. 

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور مدیران این شبکه برگزار شد خواستار معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری استان در بخش های مختلف برای سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور شد و گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های مهم و بی بدیلی در حوزه های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، معدن، صنایع دستی و گردشگری و ... است که برای بالفعل کردن آنها نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم.

وی در ادامه گفت: در این راستا لازم است برای معرفی این ظرفیت ها به سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور از ظرفیت رسانه ملی به ویژه شبکه جهانی جام جم استفاده شود.

دکتر بهرام نیا ایجاد برنامه های ویژه برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان لازم و ضروری دانست و گفت: در تلاش هستیم تا علاوه بر جذب سرمایه‌گذاران داخلی از ظرفیت سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور نیز استفاده کنیم و در این راستا نیازمند همکاری و همراهی شبکه های بین‌المللی چون جام جم هستیم.

گفتنی است در این نشست دکتر حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام جم از دغدغه استاندار ایلام برای ایجاد سرمایه‌گذاری و توسعه استان تشکر کرد و گفت: از پیشنهاد استاندار ایلام در جهت معرفی ظرفیت های مهم سرمایه‌گذاری استان در راستای ترغیب سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان استقبال می کنیم و در این زمینه با مشارکت استانداری ایلام و شبکه جهانی جام جم برنامه هایی ساخته و در ابعاد جهانی و بین المللی پخش خواهد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است