استانداری ایلام

استاندار ایلام

تلاش خستگی ناپذیر استاندار ایلام در مسیر اربعین/نشست ویژه ستاد اربعین در نیمه شب ...

تلاش خستگی ناپذیر استاندار ایلام در مسیر اربعین/نشست ویژه ستاد اربعین در نیمه شب ...

 تلاش خستگی ناپذیر استاندار ایلام در مسیر اربعین/نشست ویژه ستاد اربعین در نیمه شب ...

استاندار ایلام در نشست ویژه ستاد اربعین استان در پایانه مرزی مهران:
‌‌❑‌ همه استان در آماده باش کامل برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین/اربعین آبروی نظام و آبروی همه ما است و برای پاسداشت آن بایست با تمام وجود آماده خدمت شد/در اربعین نیازمند یک فرماندهی واحد هستیم ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا که عصر امروز چهارشنبه از زیرساخت های مسیر شماره ۲ اربعین در محور ایلام - ملکشاهی - مهران بازدید کرد بعد از حضور در پایانه مرزی مهران و دیدار و گفتگو با زائران و پرسنل خدمتگزار در ساعات پایانی شب نشست ویژه ستاد اربعین را در پایانه مرزی با حضور معاونین استاندار و مجموعه اعضای ستاد برگزار کرد.

استاندار ایلام در این نشست ضمن اعلام آماده باش به کلیه دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد اربعین استان در راستای برگزاری یک اربعین باشکوه و به یادماندنی گفت: اربعین آبروی نظام و آبروی همه ما است و برای پاسداشت آن بایست با تمام وجود آماده خدمت شد.

دکتر بهرام نیا در ادامه بر ساماندهی مسائل و مشکلات، تهیه و تامین وسایل و امکانات از جمله سرمایشی و آب سردکن مورد نیاز زوار، ایجاد سایبان و ... تاکید کرد و گفت: نظم و انظباط در امر خدمتگزاری به زوار اربعین حائز اهمیت است و در این راستا نیازمند یک فرماندهی واحد هستیم.

وی در ادامه خواستار ساماندهی ویژه زوار و مسافرین، خدمات عمومی و حمل و نقل اربعین شد و گفت: در این راستا خدمات رسانی مطلوب به زوار، ساماندهی وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس، ون و سواری) به نحوی که حقوق مسافرین و رانندگان به بهترین نحو و منصفانه تامین شود، هماهنگی و هم‌آوایی مدیران در خدمت رسانی و ... از ملزومات این ساماندهی است که بایست به موقع اجرایی شود.

پ.ن: نکته مهم در نشست ویژه ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی مهران برگزار شد، حرکت جهادی استاندار ایلام در فراخوان ستاد اربعین و برگزاری نشست در پاسی از شب بود که تا ساعت ۱۲ به طول انجامید. در این نشست اعلام آماده باش استاندار ایلام به اعضای ستاد درواقع شمارش معکوس برای به خط شدن همه مسئولان استانی جهت برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی علیه السلام قلمداد می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است