استانداری ایلام

استاندار ایلام در گفتگو با ویرا

۵۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان سیل استان اختصاص یافت

۵۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان سیل استان اختصاص یافت

استاندار ایلام در گفتگو با ویرا
همه‌ی مدیران عضو ستاد بحران در استان حضور دارند

-وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، توده‌ی هوای پربارش روز یکشنبه غرب کشور  و ایلام را تحت تاثیر قرار خواهد داد، افزود:پیش‌بینی می‌شود بیشترین بارندگی را در شهرستان آبدانان شاهد باشیم.
-استاندار ایلام ادامه داد: امور آب ورودی و خروجی‌های سدها را کنترل نموده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
-سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در وزارت نیرو کتباً به استان ابلاغ شده که سد سیمره در روز یکشنبه بسته خواهد شد و احتمالا تعدادی از روستاهای حاشیه‌ی سیمره در سیروان که در عقبه‌ی سد قرار دارند در خطر آبگرفتگی خواهند بود.
-وی با توصیه به چادرنشینان و طبیعت‌نشینان برای بازگشت به منازل خود و دوری از حاشیه‌‌ی رودخانه‌ها و سدها گفت:شنبه ساعت ۱۰ صبح در نشست ستاد بحران استان در خصوص چادرنشینان و بارندگی یکشنبه تصمیمات کارشناسی اتخاذ خواهد شد.
-استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه تمام تدابیر لازم برای مقابله با سیل و بحران احتمالی اندیشیده شده است افزود:با پیگیری‌های صورت گرفته، از محل تملک دارایی‌های بحران کشور اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان سیل استان ایلام تصویب شد.
-قاسم سلیمانی دشتکی یادآور شد:علی‌رغم بارش‌های شدید در سطح استان در چند روز گذشته با مدیریت درست بحران هیچ رخداد و اتفاق ناگواری در استان حادث نشد.
-سلیمانی دشتکی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان در هفته‌ی اول سال نو از آنها خواست همراهی لازم را در روزهای یکشنبه و دوشنبه با اعضای ستاد مدیریت بحران داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است