استانداری ایلام

الیاسپوریان مدیر کل امور بانوان استانداری

اورژانس اجتماعی نقش مهم و تأثیرگذاری در انجام مداخلات و بحران های فردی و اجتماعی دارد

اورژانس اجتماعی نقش مهم و تأثیرگذاری در انجام مداخلات و بحران های فردی و اجتماعی دارد

اورژانس اجتماعی نقش مهم و تأثیرگذاری در انجام مداخلات و بحران های فردی و اجتماعی دارد

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری از مرکز تخصصی اورژانس اجتماعی بازدیدکرد.
در این بازدید که مدیرکل بهزیستی استان ، معاونت امور اجتماعی استان و جمعی از مسئولین ستادی و شهرستانی نیز حضور داشتند ،ابتدا مدیرکل بهزیستی استان  به ارائه گزارش کامل از وضعیت موجود و خشونت های خانگی و اقدامات تخصصی متعدد ارایه شده به دختران وخانواده های پذیرش شده در مراکز بهزیستی پرداخت. 
ایشان گفتند اورژانس اجتماعی نقش مهم و تأثیرگذاری در انجام مداخلات و بحران های فردی و اجتماعی دارد.
وی همچنین ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی جهت مقابله با مسائل فردی و اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی به موقع توسط مرکز اورژانس اجتماعی را قابل تحسین عنوان نمود و از خدمات پرسنل زحمتکش اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر بعمل آورد .  
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر یاد آور شد که خشونت های خانگی جزء یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی روز محسوب می گردد.
 وی همچنین بر استفاده از ظرفیت کارشناسان مجرب و برجسته در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف اورژانس اجتماعی تأکید کرد.
خانم الیاس پوریان  تصریح کرد: در حال حاضر دختران و زنان اصلی ترین قربانی خشونت های خانگی می باشند و باید تغییر جدی و اساسی تری در تربیت فرزندان در خانواده ها توسط والدین به ویژه مادران به عمل آید.
لازم به ذکر است : در طی این بازدید فضای فیزیکی مراکزو امکانات خوابگاهی و اداری مورد بازدید قرار گرفت.با مقیمان حاضر در قسمت خوابگاهی مصاحبه به عمل آمد و در پایان ازکارشناسان شاغل در این مرکز با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است