استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان:

کنترل بیماری کرونا در کشور از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم است ...

کنترل بیماری کرونا در کشور از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم است ...

⭕️ کنترل بیماری کرونا در کشور از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم است ...

استاندار ایلام در نشست با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان: 
✔️ انتظار از تیم جدید دانشگاه رضایت‌مندی بیشتر جامعه هدف است
 
📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در نشست با رئیس، معاونین و جمعی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تبریک سالگرد آزادسازی خرمشهر گفت: از مدیریت جدید دانشگاه با توجه به تعهد و تخصصی که از این مجموعه سراغ داریم، انتظار افزایش سطح رضایت مندی جامعه هدف دانشگاه که اغلب از اقشار ضعیف و کم بضاعت جامعه هستند، داریم.

استاندار ایلام با اشاره به شرایطی که دولت کار و کرامت در آن مشغول فعالیت است، افزود: در شرایطی دولت را تحویل گرفتیم که استقراض به بانک مرکزی، اوراق قرضه ای که سررسید آنها فرا رسیده بود، خزانه خالی که به دولت تحمیل شده بود و شرایط بد کرونایی که در کشور وجود داشت اما امروز به لطف خدا و با تلاش، همت و وعده های صادق دولت از این دوران گذار عبور کرده‌ایم.

وی افزود: مشکلات عمده ای که گریبانگیر جامعه شده بود و نا امیدی را در جامعه تزریق می کرد از جمله بیماری کرونا که در مقطعی روزانه بیش از ۷۰۰ نفر تلفات داشتیم و امروز به آمار روزانه ۷ نفر رسیده که این یکی از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم است.

دکتر بهرام نیا با بیان این که در دوران همه‌گیری کرونا شهدای سلامت همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و افتخاری را برای کشور به جای نهادند، ادامه داد: و امروز ما هم در این شرایط خاص مسئولیت را پذیرفته ایم و بایست با کار جهادی برگرفته از آموزه های دینی از عهده آن برآئیم.

وی تاکید کرد: هنر مدیریت نیز این است که در این شرایط سخت تلاش کنیم، کمترین نارضایتی را در جامعه داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان گفت: ایلام در قیاس با دیگر استان ها تاکنون به خوبی مدیریت شده و در بحث بهداشت و درمان و نظارت ها در حوزه‌ی معاونت غذا و دارو و سایر معاونت های دانشگاه علوم پزشکی در این بازه‌ی زمانی عملکرد قابل قبولی داشته است.
 
استاندار ایلام در پایان یادآور شد: مخاطبین دانشگاه علوم پزشکی عمدتا از افراد کم بضاعت هستند که خدمت به این قشر نیاز به کار جهادی دارد و با توجه به این که بیش از یک ششم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند باید تلاش کنیم به مردم کم توقع و عزتمند استان خدمت شایسته ای داشته باشیم.

🔹در این نشست رئیس، معاونین و تعدادی از پرسنل جدید دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیری های خوب استاندار ایلام در حوزه بهداشت و درمان و مجموعه نیروی انسانی، مسائل، مشکلات و نقطه نظرات خود را در یک فضای صمیمی با نماینده عالی دولت در میان گذاشتند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است