استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

بیشترین تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در سطح کشور مخصوص استان ایلام است/مانع ایجاد کردن مدیران برای واحد‌های تولیدی هنر نیست

بیشترین تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در سطح کشور مخصوص استان ایلام است/مانع ایجاد کردن مدیران برای واحد‌های تولیدی هنر نیست

‍ ⭕️ تقدیر استاندار ایلام از همراهی خوب رسانه ها در امور پیش روی استان 

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان: 
✔️ بیشترین تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در سطح کشور مخصوص استان ایلام است/مانع ایجاد کردن مدیران برای واحد‌های تولیدی هنر نیست/رسانه ها در تبیین طرح اصلاح ساختار اقتصادی دولت را یاری کنند/هیچ دستگاهی اجازه جذب نیرو بدون مجوز سازمان اداری و استخدامی را ندارد ...

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تأکید بر این که پیمانکارانی که حساب بانکی در استان ندارند حق فعالیت نخواهند داشت گفت: هنر مدیران الزام شرکت ها و پیمانکاران فعال در استان به پرداخت مالیات در استان و فعال نمودن حساب های بانکی است.

وی تأکید کرد: توجه به واحدهای کوچک و تازه تأسیس و مانع تراشی برای فعالیت این واحدها که هنر نیست بلکه باید شرکت ها و پیمانکارانی که گردش مالی هزار میلیاردی دارند ملزم به بازکردن حساب بانکی در استان شود چرا که این کار می تواند دست بانک ها را برای ارائه تسهیلات و خدمات به مردم بازتر کند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که بیشترین تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در سطح کشور مخصوص استان ایلام است افزود: در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران معاونت توسعه به خوبی ورود کرده و در مقیاس ملی ایلام بهترین استانی بوده که ایثارگران را ساماندهی نموده است.
 
وی در خصوص تکریم و پیگیری مطالبات ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در استان تأکید کرد: تکلیف کرده‌ایم که مدیران کل در سطح استان عنایت ویژه ای به فرزندان معزز شاهد و ایثارگر داشته باشند و مسئول پیگیری این اقدام هم خود مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

دکتر بهرام نیا در خصوص بحث منابع انسانی در دستگاه‌های اجرایی گفت: هیچ دستگاهی اجازه جذب نیرو را ندارد مگر اینکه با مجوز سازمان اداری و استخدامی و همچنین درصورت تأمین منابع آن از طریق برنامه و بودجه صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص تبیین و اطلاع رسانی طرح هدفمندی یارانه ها بر لزوم ارائه این برنامه برای مردم و اطلاع رسانی لازم تأکید کرد و بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه هدف برای کارکنان و زیرمجموعه از جمله مدیران شهرستانی نشست هایی در این خصوص داشته باشند‌.

وی در ادامه از رسانه ها و اصحاب رسانه استان به خاطر همکاری بسیار خوبی که در خصوص اطلاع رسانی هدفمندی یارانه ها داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: هر رسانه ای با توجه به نفوذی که در جامعه دارد در جهت تبیین موضوع ورود مثبت داشته باشد.

وی افزود: رسانه های استان همواره در خدمت نظام و مردم بوده اند و به هنگام تأثیرگذاری در راستای رسالت قلم حق مطلب را ادا کرده‌اند که از این بابت از همه آنها تقدیر  تشکر می کنم.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: روز های پنج شنبه و جمعه در دهلران برنامه داشتیم و از صبح تا پاسی از شب در خدمت مردم شریف این شهرستان بودیم و رسانه ها در این سفر همکاری بسیار عالی داشتند که این جای تقدیر و تشکر دارد و تقاضا دارم این همراهی و همدلی را در راستای توسعه استان ادامه دهند.

🗓 | شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است