استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه دهلران:

ائمه جمعه ملجا و پناهگاه مردم هستند

ائمه جمعه ملجا و پناهگاه مردم هستند

‍ ‍ ⭕️ حفظ منافع مردم خط قرمز دولت است

استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه دهلران:
✔️ ائمه جمعه ملجا و پناهگاه مردم هستند

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در ادامه سفر دو روزه به شهرستان دهلران صبح امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و فرماندار دهلران نیز حضور حضور داشتند ائمه جمعه را ملجا و پناهگاه مردم خواند و گفت: در شرایط امروز کشور که دولت در حال اجرای یک طرح مهم اقتصادی است تبیین و روشنگری ائمه جمعه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که دولت سیزدهم در شرایطی ‌کشور را تحویل گرفت که کشور با مشکلات زیادی مواجه بود و امروز بعد از هشت ماه با درایت دولت موانع یکی پس از دیگری برطرف می شود، اظهار داشت: همانطور که رییس جمهور محترم فرمودند خط قرمز دولت، حفظ و صیانت از منافع مردم است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: معمولا عرف بر این است که اگر دولت ها طرحی دارند در پایان کار خود انجام می دهند ولی این دولت همه هزینه ها را بر خود قبول کرد و طرح اصلاح ارز ۴۲۰۰ را در دستور کار خود قرار داد.

وی بیان کرد: اگر انصاف به خرج دهیم، اقدامات ارزشمند دولت در حوزه های مختلف بسیار درخشان است.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه خط قرمز ما منافع ملت است و رییس جمهور در این راستا آبروی خود برای اجرای این طرح گذاشته است، یادآور شد: ما ضمن استقبال از تذکرات پدرانه ائمه جمعه برای صیانت از نظام و انقلاب اسلامی، انتظار می‌رود که بیش از گذشته در این مسیر یار و همراه دولت باشند.

وی افزود: امروز به لطف خدا مردم آگاهانه خدمات و تلاش های دولت را لمس کرده‌اند و دیده‌اند که این دولت و حاکمیت در راستای منافع مردم گام بر می‌دارد و لازم است که ائمه جمعه نیز در این هفته در راستای جهاد تبیین به تشریح اقدامات دولت در این زمینه بپردازند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است