استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی امنیتی در اختتامیه جشنواره  علامه حلی:

روحانیون و طلاب در بحث تبیین اهداف هدفمندی یارانه ها دولت را یاری کنند

روحانیون و طلاب در بحث تبیین اهداف هدفمندی یارانه ها دولت را یاری کنند

‍ معاون سیاسی امنیتی در اختتامیه جشنواره  علامه حلی: 
⭕️ روحانیون و طلاب در بحث تبیین اهداف هدفمندی یارانه ها دولت را یاری کنند 

🔹معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خواستار حمایت طلاب و روحانیون از دولت در بحث تبیین هدفمندی یارانه ها شد.

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ محمد سبحان حسنی در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد با اشاره به اینکه دولت در این مقطع زمانی به این جمع بندی رسیده است که می بایست طرح هدفمندی یارانه برای بخشی از اقلام در کشور اجرا شود، اظهار داشت: امروز نیاز اصلی مردم اقناع سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و مزیت های اجرای این طرح برای دولت و مردم است.
 
وی تأکید کرد: تک تک ما در شرایط فعلی وظیفه داریم در بحث آگاه ساز ی و پاسخ به شبهاتی که در این حوزه وجود دارد جهاد تبیین را در پیش گرفته و اطلاع رسانی لازم را به مردم داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بخشی از واکنش ها در جامعه را به عدم آگاهی و اطلاعات کافی نسبت به طرح نسبت داد و افزود: در این راستا می توانیم با ارائه ضرورت اجرای این طرح و تأثیراتی که در بحث اجرای عدالت و جلوگیری از فساد و قاچاق کالاهای استراتژیک نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کنیم.

وی شرایط فعلی را بسیار حساس قلمداد کرد و بیان داشت: امروز بیش از گذشته دولت نیاز به حمایت همراهان خود به ویژه روحانیون و طلاب در جهت فرهنگ سازی در بین مردم دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است