استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در مراسم بزرگداشت مقام معلم:

فرهنگ سازی موثر در مدرسه زمینه ساز رفع بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه است.

فرهنگ سازی موثر در مدرسه زمینه ساز رفع بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در مراسم بزرگداشت مقام معلم: 
⭕️ فرهنگ سازی موثر در مدرسه زمینه ساز رفع بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه است.

🔹معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم بزرگداشت مقام معلم خواستار فرهنگسازی در خصوص کار و مهارت آموزی در مدراس شد.

📲| به گزارش پایگاه اطلاعر سانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مراسم تکریم و تجلیل از معلمان برتر استان ضمن تبریک پیشاپیش هفته معلم گفت:  معلمین انسان های شریفی هستند که آینده‌ی کشور را به واسطه ی تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین بیمه می کنند.

وی در ادامه گفت: ساخت فکری نوجوانان و جوانان ما از بستر مدرسه آغاز می شود و هر آنچه که آموزش می بینند منشاء مهمی برای تحولات جامعه در آینده خواهد بود.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به سالروز شهادت شهید استاد مطهری نام گذاری این روز را به عنوان روز معلم افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «شهید مطهرى در طهارت روح و قوّت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود».

معاون استاندار ایلام با اشاره به منشاء بسیاری از مشکلات از جمله مسائل اقتصادی کشور بیان داشت: فرهنگ سازی موثر در مدرسه می تواند زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه باشد.
 
وی مطالبات از آموزش و پرورش و معلمین  را علاوه بر وظایف ذاتی خود توجه به نیازهای روز جامعه دانست و اضافه کرد: نوع نگاهی که به نیازهای روز دانش آموزان می شود بسیار مهم است.

حسنی با اشاره به تمرکز دشمن بر روی بنیان های اقتصادی و تلاش برای جلوگیری از قوی شدن کشور در این حوزه خاطر نشان کرد: باید بنیان های اقتصادی را از ذهن افراد و آن هم از مدرسه شورع کنیم و تلاش کنیم نیازهایی را که در جامعه داریم با فرهنگ سازی در مدرسه برطرف سازیم.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است