استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام در دیدار با سرپرست فدراسیون فوتبال:

توجه فدراسیون فوتبال به ایلام می تواند استعداد های درخشانی را در این رشته ورزشی به کشور معرفی کند

توجه فدراسیون فوتبال به ایلام می تواند استعداد های درخشانی را در این رشته ورزشی به کشور معرفی کند

‍ ‍ معاون استاندار ایلام در دیدار با سرپرست فدراسیون فوتبال:
⭕️ توجه فدراسیون فوتبال به ایلام می تواند استعداد های درخشانی را در این رشته ورزشی به کشور معرفی کند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی در دیدار با میرشاد ماجدی خواستار توجه ویژه فدراسیون فوتبال به استان شد و گفت: استان ایلام علی رغم داشتن استعداد های فراوان در ورزشهای مختلف به ویژه در فوتبال اما با توجه به محرومیت بجای مانده از قبل از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی از دیگر استان‌ها در بحث توسعه خصوصاً در حوزه ورزش جا مانده است که در این راستا نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به استان می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را مرتفع سازد.

معاون سیاسی و امنیتی به تاکیدات استاندار ایلام بر مسئولیت اجتماعی شرکت های نفتی در استان مبنی بر حمایت از تیم های ورزشی اشاره داشت و افزود: با توجه به رویکرد دولت دکتر رئیسی به مناطق محروم و نگاه وزارتخانه‌ها مربوطه به این سمت انشاءالله شاهد شکوفایی بسیار خوبی در بخش های مختلف ازجمله ورزش و جوانان و فوتبال باشیم.

دکتر میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال نیز در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای بسیار درخشانی که در استان ایلام به ویژه در حوزه فوتبال بانوان وجود دارد در صورت محقق شدن درآمدهای ارزی فدراسیون فوتبال توجه جدی در حوزه آموزش و زیرساخت ها به استان ایلام خواهیم داشت.

وی افزود: در بحث استعدادیابی اگر استان ایلام بتواند تیمی را در لیگ سازماندهی نمایند استعدادهای بسیار خوبی هم در استان شکل خواهد گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است