استانداری ایلام

دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با استاندار ایلام

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد

‍ ⭕️ دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با استاندار ایلام

🔹رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز پنجشنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ سردار مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی کشور با دکتر حسن بهرام نیا دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، نایب رییس فدراسیون تیراندازی کشور و جمعی دیگر از مدیران مرتبط استانی نیز حضور داشتند ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری گفت: تمام تلاش و تمرکز ما در سال پیش رو تحقق این شعار راهبردی است.

وی در ادامه راه غلبه بر مشکلات امروز کشور را در تحقق شعار سال دانست و گفت: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین رمز موفقیت ما در بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال زایی پایدار است.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به ظرفیت های مهم استان در حوزه ورزش و جوانان گفت: برای شکوفا شدن استعدادها در این استان نیازمند توجه بیشتر متولیان امر هستیم و در این راستا تیراندازی یکی از رشته های مورد علاقه در استان ایلام است که ورزشکاران ملی پوش و مدال آور در صحنه های المپیکی و بین المللی گواهی بر این ادعا است.

در این نشست رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن تشکر از حمایت های خوب استاندار از رشد و توسعه تیراندازی در استان گفت: ایلام یکی از استان های مورد هدف و توانمند در تیراندازی است و جود استعدادهای فراوان و قهرمانان نامدار در این دیار یک نقطه قوت برای فدراسیون تیراندازی است.

🗓 | پنجشنبه ۴ فروردین

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است