استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

نوروزگاه ها ظرفیتی برای معرفی قابلیت فرهنگی است/هلال احمر نقش موثری در ستاد خدمات سفر دارد

نوروزگاه ها ظرفیتی برای معرفی قابلیت فرهنگی است/هلال احمر نقش موثری در ستاد خدمات سفر دارد

‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
✔️ نوروزگاه ها ظرفیتی برای معرفی قابلیت فرهنگی است/هلال احمر نقش موثری در ستاد خدمات سفر دارد

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام محمد سبحان حسنی در بازدید از نوروزگاه دهلران گفت: برپایی نوروزگاه ها فرصتی فراهم تا ظرفبت های فرهنگی هر منطقه ای به مسافران و گردشگران نوروزی معرفی  شود.

وی به احیای فرهنگ های محلی و اداب و رسوم نوروز هم اشاره و افزود: غرفه های صنایع دستی در نوروزگاه ها نقش موثری در معرفی و عرضه صنایع دستی هر منطقه دارند و مورد استقبال بازدید کننده ها قرار می گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار به حضور گردشگران در نوروزگاه ها اشاره و گفت: معرفی سنت ها و آداب و رسوم محلی و غذاهای محلی از دیگر برنامه هاست.

وی در ادامه گفت: نوروزگاه ها فرصتی برای بازار فروش صنایع دستی و سوغات محلی نیز محسوب می شوند که در اقتصاد خانوار نیز موثر هستند.

حسنی همچنین از ایستگاه ارائه خدمات نوروزی هلال احمر در دهلران بازدید کرد.

وی با اشاره به خدمات هلال احمر در ورودی شهر دهلران و بین جاده ای گفت: هلال احمر در ایام نوروز نقش موثری در کنار سایر دستگاه های عضو خدمات سفر به مسافران و گردشگران دارد.

گفتنی است که معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام به اتفاق معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران همچنین از پل شهید سلطانی و جاده شنی احداثی برای کشاورزان و دامداران برتش و  فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مدرسه شهید اختیاری روستای فرخ اباد در بخش مرکزی و اقدامات انجام گرفته در جهت حل مشکل ایستایی آب روستای فرخ آباد بازدید کردند.

🗓 | چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است