استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در همایش فرمانداران استان

نظارت بر بازار، اجری دستورالعمل های ستاد کرونا و آماده سازی ستاد خدمات سفر سه وظیفه مهم فرمانداران در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز است

نظارت بر بازار، اجری دستورالعمل های ستاد کرونا و آماده سازی ستاد خدمات سفر سه وظیفه مهم فرمانداران در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز است

‍ استاندار ایلام در همایش فرمانداران استان:
⭕️ نظارت بر بازار، اجری دستورالعمل های ستاد کرونا و آماده سازی ستاد خدمات سفر سه وظیفه مهم فرمانداران در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه سه شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در نشست فرمانداران استان با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف خواستار اهتمام جدی نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی شده گفت: در این ایام سه موضوع مهم نظارت و کنترل بازار، رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا و محیا ساختن ستاد خدمات سفر بایستی بطور جدی در دستور کار فرمانداران باشد.

وی در ادامه عادی انگاری کرونا در پایان سال و تعطیلات نوروزی را خطرناک خواند و گفت: نبایست وضعیت نسبی امروز ما را گول بزند و از خطری که در کمین همه است غافل شویم.

وی افزود: در این راستا فرمانداران به عنوان روسای ستاد مقابله با کرونا موظف هستند مصوبات و تمهیدات ستاد ملی و استانی کرونا را در شهرستان اجرایی نمایند.

استانداری ایلام در ادامه بر نظارت و کنترل مستمر بازارها توسط فرمانداران تاکید کرد و گفت: در این راستا تا پایان سال و در ایام تعطیلات نوروزی یکی از وظایف مهم فرمانداران پایش و نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری از افزایش گرانی کاذب است.

دکتر بهرام نیا در ادامه بر اهتمام جدی فرمانداران در ستاد خدمات سفر تاکید کرد و گفت: استان ایلام معمولاً به دلیل جاذبه های طبیعی فراوان و آثار ملی در ایام نوروز میزبان گردشگران زیادی هست.

وی در ادامه گفت: در این رابطه فرمانداران محترم بایستی علاوه بر اینکه بر کنترل رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کنند با تمام توان ستاد خدمات سفر شهرستان را محیای پذیرای مسافران نوروزی کنند.

وی افزود: در این راستا زیبا سازی شهرها و فراهم سازی مقدمات استقبال از میهمانان نوروزی در اولویت قرار گیرد.

🗓 | سه‌شنبه ۲۴ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است