استانداری ایلام

حضور استاندار ایلام در سمینار استانداران سراسر کشور

حضور استاندار ایلام در سمینار استانداران سراسر کشور

حضور استاندار ایلام در سمینار استانداران سراسر کشور

‍ ⭕️ حضور استاندار ایلام در سمینار استانداران سراسر کشور

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا که امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ به قصد پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی به تهران سفر کرده بود پس از حضور در نهاد ریاست جمهوری و برگزاری نشست با معاونین رییس‌جمهور و تعدادی از وزرا و مدیران مربوطه که در مجموع منجر به اضافه شدن ۸۰۰ میلیارد تومان به مصوبات سفر ریاست جمهوری شد، سپس در سمینار استانداران سراسر کشور که به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور و با حضور معاون عمرانی، امور اجتماعی وزارت کشور، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، رییس پلیس راهور ناجا و ‌... برگزار شد، شرکت کرد.

در این نشست که شامگاه دوشنبه شب در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، دکتر وحیدی وزیر کشور خواستار استفاده استانداران از تمام ظرفیت برای کاهش حوادث جاده‌ای شد و گفت: کاهش حوادث جاده‌ای، ایمنی سفرها و جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از اولویت‌های برنامه‌ریزی استانداران در ایام نوروز است و در این راستا لازم است از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

 🔸 بر اساس این گزارش همچنین در این نشست در ارتباط با مباحث سفرهای نوروزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت برقراری امنیت نشاط و سلامت و رفاه و آسایش مسافرین نوروزی و همچنین کاهش و کنترل تصادفات جاده ای و مباحث مرتبط با مسائل اجتماعی چون عفاف و حجاب و ... بحث و گفتگو شد. 

🗓 | دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است