استانداری ایلام

‍ در دیدار استاندارایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اتفاق افتاد:

فعال سازی بنیاد برکت در امر محرومیت زدایی استان

فعال سازی بنیاد برکت در امر محرومیت زدایی استان

‍ در دیدار استاندارایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اتفاق افتاد:
✔️ فعال سازی بنیاد برکت در امر محرومیت زدایی استان  

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ در ادامه رایزنی ها و پیگیری های خود در مرکز با دکتر نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مجموعه مدیران این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که مدیر اجرایی فرمان حضرت امام استان نیز حضور داشت ضمن تشکر از زحمات و تلاش های خوب ستاد در جهت محرومیت زدایی در استان خواستار تسریع در برنامه های تحت اقدام در استان شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه استان ایلام دارای منابع عظیم نفت و گاز و انرژی است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می تواند در این حوزه سرمایه‌گذاری کند و منشأ خدمات فراوان گردد.

وی در ادامه فعالیت ستاد را در حوزه های مختلف اشتغال زایی، اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محرم استان، تکمیل زیرساخت های اربعین و ... خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه انشااءلله مراسم اربعین در تابستان برگزار می شود این ستاد می تواند در ایجاد سایه بان برای زوار، ترمیم زیرساخت آبرسانی در پایانه مرزی مهران و ایجاد مجتمع‌های خدماتی به زوار کمک و همکاری نماید.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار بهرمندی استان از ظرفیت هلدینگ های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد و گفت: در این راستا لازم است بنیاد برکت نیز در استان فعال شود.

وی در ادامه گفت: همچنین با توجه به سیاست استان برای جمع کردن مدارس کانکسی در استان نیازمند همکار ستاد در این امر مهم و ساخت مدارس جایگزین هستیم.

استاندار ایلام در پایان از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای سفر به استان دعوت کرد که با استقبال ایشان مواجه شد.

در ادامه این نشست دکتر نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن تشکر از رایزنی های و پیگیری های استاندار ایلام در جهت محرومیت زدایی در استان نسبت به خواسته ها و مطالبات نماینده عالی دولت در استان در ایجاد سرمایه‌گذاری، خدمات دهی به زوار، جمع آوری مدارس کانکسی و فعال سازی بنیاد برکت در استان قول مساعد داد. 

🗓 | چهارشنبه ۱۸ اسفند 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است