استانداری ایلام

معاون امور عمرانی استانداری

مرز تجاری مهران باید ساماندهی شود/احداث سایبان ضرورتی اساسی در اربعین ۱۴۰۱ است

مرز تجاری مهران باید ساماندهی شود/احداث سایبان ضرورتی اساسی در اربعین ۱۴۰۱ است

معاون عمرانی استاندار ایلام: 
⭕️ مرز تجاری مهران باید ساماندهی شود/احداث سایبان ضرورتی اساسی در اربعین ۱۴۰۱ است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام امروز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ از زیرساخت های اربعین در پایانه و مرز تجاری و بازرگانی مهران بازدید کرد.

وی در این بازدید که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و فرماندار مهران برگزار شد بر ساماندهی فرآیند های مرز تجاری به ویژه تخلیه و بارگیری کالا تاکید کردند و رعایت ضوابط و استانداردهای حاکم بر بازارچه را الزامی عنوان کردند.

وی در ادامه گفت: نظارت بر تعرفه خدمات و شیوه دریافت هزینه در مرز تجاری و بازرگانی مهران باید توسط متولی خاص خود نظام مند شود.

معاون امور عمرانی استاندار اظهار داشت: ایجاد منشور اخلاقی در انجام خدمات به منظور تکریم و حفظ شأن تاجران ایرانی و عراقی در راستای توسعه تجارت یک ضرورت اساسی است.

وی در ادامه گفت: در بازدید امروز اولویت اساسی زیرساخت های اربعین در مهران نظیر راه های ارتباطی، وضعیت آب پایدار و خنک، ایجاد سایبان و درختکاری مورد بررسی قرار گرفت و مکان‌یابی و اجرای سایبان به عنوان یک ضرورت مهم مطرح شد و مقرر گردید برنامه های لازم برای ایجاد سایبان به میزان لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین امروز موضوع درختکاری از پل زائر تا پایانه مهران بررسی و مقرر شد تا پس از مطالعه و طراحی با هماهنگی منابع طبیعی استان و با مشارکت بسیج سازندگی در این راستا اقدام شود.

گفتنی است در حاشیه بازدید معاون امور عمرانی استاندار وی در گفتگو با تعدادی از تجار پای درد دل و اظهارنظر آنها قرار گرفت و فرآیند تخلیه و بارگیری مواد مورد بررسی قرار گرفت و در پایان رییس سازمان همیاری شهرداری‌های مسایل و مشکلات بازارچه را بیان کردند. 

🗓 | پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است