استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار ایلام:

سامانه سامد فرصتی مناسب برای ارتباط مردم با مسئولان در شرایط کرونایی است/در هر شرایطی موظف به پاسخگویی مردم هستیم

سامانه سامد فرصتی مناسب برای ارتباط مردم با مسئولان در شرایط کرونایی است/در هر شرایطی موظف به پاسخگویی مردم هستیم

‍ معاون اقتصادی استاندار ایلام:
⭕️ سامانه سامد فرصتی مناسب برای ارتباط مردم با مسئولان در شرایط کرونایی است/در هر شرایطی موظف به پاسخگویی مردم هستیم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ در سامانه سامد حاضر شد و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به مدت ۲ ساعت پاسخگوی سوالات، خواسته‌های و مطالبات مردمی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در حاشیه این برنامه مردمی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم بر مردمی بودن مسئولان و همچنین تاکید استاندار محترم بر حضور در کنار مردم گفت: علاوه بر ملاقات‌های عمومی و بازدید هایی که از مناطق مختلف داریم و همچنین گفتگو و مصاحبه هایی که با رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی داریم، حضور در سامانه سامد نیز یک فرصت مغتنم برای ارتباط با مردم است که بایست از آن در راستای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم استفاده کرد.

وی با تاکید بر این مهم که همه به عنوان مسئول در هر شرایطی موظف به پاسخگویی مردم هستیم، تاکید کرد: امروز و در این شرایط سخت، تمام تلاش ما برای کم کردم باری از روی دوش مردم است و در این راستا پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردمی را وظیفه خود می دانیم.

دکتر عباسی با اشاره به حضور خود در سامانه سامد گفت: امروز و طی دو ساعت در مجموع با بیش از ۲۰ نفر از شهروندان در اقصی نقاط استان ارتباط برقرار شد و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتیم و بلافاصله از طریق مسئولان مرتبط، موضوعات مطرح شده پیگیری شد.

وی غالب مشکلات مطرح شده مردم را مسائل مالی، معیشتی، اشتغال، سرمایه گذاری و ... پیگیری نامه های سفر ریاست جمهوری به استان عنوان کرد و گفت: در این راستا خواسته ها، مطالبات و مشکلات مربوطه به صورت هدفمند به دستگاه های مربوطه برای رفع مشکل و پاسخگویی ارجاع داده شد.

🔹 گفتنی است به دستور #استاندار_ایلام همه مسئولان استانی موظف شده اند حداقل در ماه یک بار در سامانه ۱۱۱ سامد حضور یابند و پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشند.

🗓 | سه‌شنبه ۱۷ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است