استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با دو جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس

به مناسبت روز جانباز صورت گرفت

به مناسبت روز جانباز صورت گرفت

‍ ⭕️ به مناسبت روز جانباز صورت گرفت
✔️ دیدار استاندار ایلام با دو جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس

استاندار ایلام:
📎جانبازی در راه خدا یک فضیلت بزرگ در جهاد فی سبیل‌الله است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام که به نام روز جانباز نامگذاری شده است به دیدار حاج سعدالله مرادی و حاج عباس کرمی دو تن از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس رفت و به تکریم آنها پرداخت.

استاندار ایلام در این دیدارها ضمن تکریم یاد و خاطره شهدا، جانبازی در راه خدا را یک فضیلت بزرگ در جهاد فی سبیل‌الله خواند و گفت: شهیدان و جانبازان حق بزرگی به گردن همه ما دارند و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی با عنوان این مطلب که خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند، اضافه کرد: مردم استان ایلام علی رغم اینکه در خط مقدم جبهه بودند اما هیچگاه خانه و کاشانه را ترک نکردند بلکه ایستادند و مردانه از سرزمین خود دفاع کردند.

دکتر بهرام نیا در پایان از زحمات همسران جانباز تشکر کرد و گفت: قطعا اجر همسران جانباز در پرستاری و همراهی با جانبازان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

استاندار ایلام در این دیدارها که در یک فضای صمیمانه برگزار شد پای درد دل این جانبازان سرافراز قرار گرفت و در راستای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر نمود.

🔹بر اساس این گزارش حاج سعدالله مرادی فر جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی در منطقه مهران در ۷ شهریور سال ۶۶ به افتخار جانبازی نائل آمد و حاج حاج عباس کرمی نیز جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی در تاریخ ۲۹ مردادماه سال ۶۷ در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش دچار ضایعه قطعی نخاع شد و به افتخار جانبازی نائل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است