استانداری ایلام

معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور:

احتمال لغو ویزا زمینی برای سفر به عراق در نیمه شعبان وجود دارد/تا برگزاری کنگره عظیم اربعین هر ماه نشست ستاد در مهران برگزار شود

احتمال لغو ویزا زمینی برای سفر به عراق در نیمه شعبان وجود دارد/تا برگزاری کنگره عظیم اربعین هر ماه نشست ستاد در مهران برگزار شود

‍ ⭕️ مهران کانون اصلی اربعین در کشور ...

معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور:
📎احتمال لغو ویزا زمینی برای سفر به عراق در نیمه شعبان وجود دارد/تا برگزاری کنگره عظیم اربعین هر ماه نشست ستاد در مهران برگزار شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ دکتر سیدمجید میراحمدی در نشست ویژه ستاد اربعین استان ایلام در مهران با عنوان این مطلب که احتمال لغو ویزا زمینی برای سفر به عراق در نیمه شعبان وجود دارد، اظهار داشت: در این صورت باید تمهیدات لازم اتخاذ گردد و اگر روادید برداشته شد، به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مهران کانون اصلی اربعین در کشور است و باید تمامی تمهیدات لازم برای کنگره اربعین در این استان اتخاذ شود.

وی افزود: باید اولویت های زیرساخت های مهران در نظر گرفته شود، با توجه به ورود اربعین به فصل تابستان ۶ هزار متر مربع سایبان برای مرز مهران جوابگو نیست و باید این عدد افرایش یابد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور ادامه داد: برای کنگره اربعین ۱۴۰۱ نیروی انتظامی با ظرفیت ملی خود وارد شهرستان مهران می شود تا بتوانیم شاهد نظم و امنیت در این شهرستان باشیم.

دکتر میراحمدی تاکید کرد: اگر تمامی تمهیدات برای اربعین سال ۱۴۰۱ در مهران در نظر گرفته نشود، ممکن است با مشکلات جدی مواجه شویم و این مهم اهمیت کار جهادی و شبانه روزی در حوزه اربعین را دوچندان می کند.

وی تاکید کرد: گرم بودن هوا، برگزار نشدن کنگره اربعین طی ۲ سال اخیر و همچنین غیرقابل پیش بینی بودن جمعیت سال آینده در مهران سه مساله مهم و چالش اربعین ۱۴۰۱ است که باید برای این سه موضوع تمهیدات و برنامه ریزی لازم اتخاذ شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور اضافه کرد: گرمای هوا در فصل تابستان تمامی برنامه ریزی حوزه اربعین را تحت تاثیر قرار می دهد که در این راستا لازم است همه مسوولان پای کار باشند و از ظرفیت ملی هم استفاده شود.

دکتر میراحمدی تاکید کرد: طی ۲ سال گذشته در انجام عملیات زیرساختی در حوزه اربعین غفلت شده که برای جبران آن باید عملیات عمرانی تسریع یابد.

وی ادامه داد: پس از این نشست تا زمان برگزاری کنگره اربعین هر ماه نشست ستاد اربعین در مهران برگزار و تمهیدات لازم اتخاذ می شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است