استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ویژه ستاد اربعین استان:

بایست تا قبل از اربعین تمامی زیرساخت های لازم آماده شود/انشاءالله اربعین ماندگاری در پیش رو خواهیم داشت ...

بایست تا قبل از اربعین تمامی زیرساخت های لازم آماده شود/انشاءالله اربعین ماندگاری در پیش رو خواهیم داشت ...

‍ ⭕️ ایلام قطب اربعین کشور ...

#استاندار_ایلام در نشست ویژه ستاد اربعین استان:
📎بایست تا قبل از اربعین تمامی زیرساخت های لازم آماده شود/انشاءالله اربعین ماندگاری در پیش رو خواهیم داشت ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نشست ویژه ستاد اربعین استان که با حضور دکتر میر احمدی معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور، هیئت های عمرانی استان های معین و اعضای ستاد اربعین استان در شهر مهران برگزار شد با تاکید بر برنامه ریزی منسجم برای اربعین سال آتی، گفت: ایلام قطب اربعین کشور به شمار می آید و تا قبل از این کنگره عظیم بایست تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی در ادامه گفت: با همدلی و هم آوایی تلاش خواهیم کرد کنگره عظیم اربعین سال آینده به بهترین نحو برگزار شود.

وی افزود: اربعین سال آینده با سالهای گذشته بسیار متفاوت است و به دلیل اینکه بخش اعظمی از مردم طی سالهای گذشته به جهت شیوع کرونا نتوانستند به عراق سفر کنند، احتمالا شاهد تردد تعداد زیاد و قابل توجه ای از زائران از مرز مهران باشیم تا انشاالله اربعین ماندگاری رقم بخورد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که این نشست برای برطرف کردن مشکلات موجود برای کنگره اربعین برگزار شده، اظهار داشت: اعضای ستاد مسائل موجود در استان را احصا و طرح کنند تا انشالله در اسرع وقت توسط ستاد مرکزی اربعین کشور مورد بحث، بررسی و رفع مشکل شود.

دکتر بهرام نیا بیان داشت: همه عاشقان اهل بیت سال آینده به دلیل تجدید معنویات و نشاط روحی به عراق سفر خواهند کرد و مرز مهران به دلیل نزدیکی به کربلا بیشترین تعداد زائران را پذیرا خواهد بود.

شهر مرزی مهران نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به عتبات عالیات است و باتوجه به نزدیکی فاصله، امنیت بالا و خدمات دهی بهتر بعنوان مسیر اصلی و پرتردد اربعین در کشور قلمداد می شود.

🗓 | دوشنبه ۱۶ اسفند 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است