استانداری ایلام

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام به مناسبت عید سعید مبعث

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ رجب «عید سعید مبعث» را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ رجب «عید سعید مبعث» را تبریک گفتند

‍ ✍️ پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام به مناسبت عید سعید مبعث

🔹 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ رجب «عید سعید مبعث» را تبریک گفتند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین دکتر اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ ...
[آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح]

به راستی که مبعث پیامبر نور و رحمت و مهربانی، شخصیت بی‌نظیر و تاریخ ساز عالم بشریت، سرچشمە صدق و وفا ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم زدایندە غبار از دلها و بارش باران بر بیابان خشک و لم یزرع دنیای ماست.

آری بعثت فخر کائنات، آخرین فرستاده خدا و پیغمبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص)، در حقیقت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی، جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

به یقین عید مبعث از ایام و اعیاد بزرگ و وحدت آفرین برای مسلمانان در سرتاسر جهان است که ویژگی های مشترک مذاهب مختلف اسلامی از جمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن در آن نمایانگر است.

مسلمانان با بهره گیری از چنین فرصت هایی، اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت می‌کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره خواهند برد.

اینجانبان فرا رسیدن عید سعید مبعث بهار معنویت و روز روشن شدن مشعل هدایت به دست برگزیده‌ترین مخلوق خدا را به پیروان و محبان آن حضرت در سرتاسر جهان به‌ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف و محب اهل بیت علیهم السلام استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

در پایان امیدواریم همه ما درسایه عنایات باریتعالی و در صراط نورانی نبوی از زمره پیروان راستین اسلام ناب محمدی (ص) قرارگیریم.

اله نور کریمی تبار
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

حسن بهرام نیا
استاندار ایلام

🗓 | دوشنبه ۹ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است