استانداری ایلام

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام:

مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند/روابط عمومی چشم بینا و زبان گویای مسوولان و انعکاس دهنده خواست و نظر مردم در سازمان است.

مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند/روابط عمومی چشم بینا و زبان گویای مسوولان و انعکاس دهنده خواست و نظر مردم در سازمان است.

‍ ⭕️ نقش رسانه ها در جهاد تبیین تعیین کننده است ...

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام:
 📎 مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند/روابط عمومی چشم بینا و زبان گویای مسوولان و انعکاس دهنده خواست و نظر مردم در سازمان است.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد صحرایی روز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) مرکز ایلام، رسانه ها را مهم ترین پل ارتباطی بین مردم و مسوولان عنوان کرد و گفت: مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده و دلسوزانه رسانه ها باشند.

وی در ادامه گفت: روابط عمومی چشم بینا و زبان گویای مسوولان و انعکاس دهنده خواست و نظر مردم در سازمان است.

وی افزود: باید آنچه که مربوط به این حوزه است به شیوه درست به مجموعه های بالاتر اطلاع رسانی کند تا خواست و مطالبات مردمی از چالش خارج و به سمت بهتر شدن پیش رود.

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام با عنوان این مطلب که دولت و نظام در این مقطع نیاز دارد فعالیت و عملکرد خود را در سطح کلان و محلی به اطلاع مردم برساند، اضافه کرد: در دوره ای که مشکلات اقتصادی زیاد است، هر قدر بتوانیم در حوزه اطلاع رسانی نقش خود را بخوبی ایفا و واقعیت ها را به مردم انعکاس دهیم، بطور قطع مردم نیز همراهی و حمایت بیشتری از دولت و نظام دارند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین گفت: امروزه نقش رسانه ها و مطبوعات در جهاد تبیین  بسیار حساس، تعیین کننده و اثر گذار است.

وی افزود: امروز دشمن با تمام توان خود سعی در بزرگنمایی مشکلات و کم رنگ نشان دادن خدمات نظام دارد و در این راستا نقش رسانه ها و روابط عمومی ها در تبیین خدمات نظام بسیار حائز اهمیت است.

صحرایی در ادامه بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بین رسانه ها و روابط عمومی تمامی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: تمامی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید آستانه صبر و تحمل بالایی داشته و هر نوع انتقادی را پذیرا و هیچگاه دچار رنجش از رسانه ها نشوند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام تاکید کرد: مدیران روابط عمومی همواره باید پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند و با بهره گیری از نقد و نظر آنان نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند.

وی بیان داشت: هم اکنون تعامل خوبی بین رسانه های استان و مجموعه روابط عمومی استانداری وجود دارد و اعتقاد داریم برای پیشبرد اهداف باید با رسانه ها تعاملی هم جانبه و دو سویه داشته باشیم.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یادآور شد: دامنه فعالیت در حوزه روابط عمومی ها بسیار زیاد است که مهم ترین آنها ارتباط منطقی و تعاملی هوشمند و هدفمند با مجموعه اصحاب رسانه است.

وی تصریح نمود: مجموعه روابط عمومی به دلیل ماهیت فعالیت آن، همواره نیازمند تحول و پویایی است و ایستایی در آن موجب روزمَرگی و سپس روزمرگی می شود پس باید مدیران این مجموعه در ادارات مختلف به دنبال تحول و پویایی باشند که فضای مجازی و رسانه مهم ترین محور برای پویا شدن آنان است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام در ادامه خبرگزاری ایرنا را رسانه رسمی دولت و بازوی اصلی نظام در انعکاس اخبار دانست و گفت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت، بازوی اصلی نظام در انعکاس اخبار است و این مجموعه وزین همواره نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا کرده است.

صحرایی ادامه داد: در مدت انتصاب بنده به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام، با خبرنگاران مجموعه ایرنا فعالیت  و ارتباط کاری داشتم و سیر تحولی در این مجموعه را مشاهده و لمس کردم.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است