استانداری ایلام

‍ استاندار در حاشیه بازدید از زندان مرکزی ایلام:

انتقال زندان مرکزی ایلام به خارج از شهر یک مطالبه عمومی بود و موجب رضایتمندی مردم شد/حرکت خیرین در آزادی زندانیان ستودنی است

انتقال زندان مرکزی  ایلام به خارج از شهر  یک مطالبه عمومی بود و موجب رضایتمندی مردم شد/حرکت خیرین در آزادی زندانیان ستودنی است

‍ استاندار در حاشیه بازدید از زندان مرکزی ایلام:
⭕️ انتقال زندان مرکزی  ایلام به خارج از شهر  یک مطالبه عمومی بود و موجب رضایتمندی مردم شد/حرکت خیرین در آزادی زندانیان ستودنی است


📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ در بازدید از زندان مرکزی شهر ایلام و آیین آزادی ۸ نفر از  زندانیان محکوم مالی نیازمند استان ایلام اظهار داشت: بار سنگین معنوی و فرهنگی زندانیان بر عهده امور زندان ها است.

وی از تلاش همه مدیرانی که برای آزادی زندانیان  قدردانی کرد و افزود: اقدام جهادی و پسندیده خیرین برای بازگشت دوباره این افراد به داخل جامعه می توان منشأ اثرات فراوانی باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: زندان برای زندانیان فرصتی برای تزکیه و تهذیب نفس است که از این فرصت باید استفاده کنند تا پس از طی کردن کردن مدت زمان محکومیت بتوانند در جامعه سربلند باشند.

دکتر بهرام نیا بیان داشت: وجود مواد غذایی، امکانات بهداشتی و توجه به مسایل  فرهنگی و دینی نه تنها حقوق زندانیان بلکه حقوق خانواده زندانیان محترم شمرده شده است.

وی تاکید کرد: انتقال زندان مرکزی شهر  ایلام به خارج از شهر  یک مطالبه عمومی بود و پس از تحقق این مهم با تلاش رییس دادگستری استان رضایت مردم حاصل شد.

استاندار ایلام در پایان با عنوان این مطلب امروز وضعیت رفاهی زندانیان بسیار بهتر گذشته است، اضافه کرد: زندانیان در این فضا با وجود فراهم بودن بسترهای مناسب برای حرفه آموزی می توانند شغل آبرومند را برای برای خود پس از  آزاد شدن ایجاد کنند.

♦️ براساس این گزارش با حضور استاندار ایلام، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل صدا و سیمای استان و جمع دیگری از مسئولان استانی آئین آزادی ۸ نفر از  زندانیان محکوم مالی نیازمند استان برگزار شد.

🗓 | یکشنبه ۸ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است