استانداری ایلام

روابط عمومی استانداری ایلام

وفای به عهد استاندار ایلام به یک خانواده نیازمند زندانی

وفای به عهد استاندار ایلام به یک خانواده نیازمند زندانی

‍ ✍️ وفای به عهد استاندار ایلام به یک خانواده نیازمند زندانی

[ ... و اینچنین شد تا امروز اشک شوق در چشمان چند خانواده نیازمند زندانی حلقه بزند و همچون شهابی در دل سیاهی شب به سوی آینده ای روشن رها شود تا شاید در سپیده دم آنها نیز روی خوش زندگی طلوعی دوباره کند. ]

صبح روز جمعه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ بود که استاندار ایلام در پی دریافت پیامی مبنی بر وضعیت حاد چند خانوار محروم راهی شهرستان ملکشاهی شد و ضمن دیدار با این خانواده های دردمند دستورات مقتضی در راستای رفع فوری مشکلات آنها صادر نمود.

در این میان یکی از این خانواده های نیازمند که سرپرست خانوار به دلیل بدهکاری مالی در زندان به سر می برد و در خانه دارای یک فرد معلول [ناشی از تصادف] نیز بودند شرایط حادتری داشتند. استاندار ایلام در این دیدار وقتی دید که یک فرد محروم و کم بضاعت که نان آور خانواده هم بوده ۷ سال به جهت گرفتاری مالی در زندان به سر می برد، بسیار متاثر و گله مند شد که چرا خیلی پیش تر به آنها کمک نشده است!  

وی در ادامه به این خانواده فقیر قول مساعد داد ضمن اینکه ۲۰۰ میلیون تومان بدهکاری سرپرست خانواده پرداخت می شود، تا قبل از عید نوروز نیز شاهد آزادی نان آور خانواده خواهند بود و به کانون گرم آنها برخواهد گشت.

و امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ دکتر حسن بهرام نیا به فاصله یک ماه از قول خود به بازدید از زندان مرکزی ایلام رفت و در مراسم آزادی ۸ زندانی بدهکار مالی شرکت کرد تا به این خانواده فقیر و نیازمند زندانی وفای به عهد کند و از نزدیک شاهد آزادی و بازگشت نان آور یک خانواده در این روزهای سخت باشد.

و اینچنین شد تا امروز اشک شوق در چشمان چند خانواده نیازمند زندانی حلقه بزند و همچون شهابی در دل سیاهی شب به سوی آینده ای روشن رها شود تا شاید در سپیده دم آنها نیز روی خوش زندگی طلوعی دوباره کند.

آری شادی و آرامش امروز این خانواده‌ها مدیون دستان پرعاطفه کسانی است که بخشش و سخاوتمندی را با لبخندهای کودکان نیازمند به زیبایی هرچه تمام تر معنا کردند ...

🗓 | یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است