استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ملی کرونا

آموزش تحصیلی در تمامی مقاطع استان از فردا به مدت یک هفته حضوری است/دانش آموزان علامت دار و مبتلا حق حضور در کلاس را درس ندارند

آموزش تحصیلی در تمامی مقاطع استان از فردا به مدت یک هفته حضوری است/دانش آموزان علامت دار و مبتلا حق حضور در کلاس را درس ندارند

⭕️ مدارس در استان ایلام حضوری شد ...

#استاندار_ایلام در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا:
📎آموزش تحصیلی در تمامی مقاطع استان از فردا به مدت یک هفته حضوری است/دانش آموزان علامت دار و مبتلا حق حضور در کلاس را درس ندارند/رسانه ها مردم را به تزریق دز سوم واکسن کرونا ترغیب کنند/رییس‌جمهور دستور اختصاص اعتبار لازم برای ایجاد زیرساخت های بهداشتی و درمانی پایانه مرزی مهران را صادر کردند ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام روز شنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اعلام خبر حضوری شدن کلاس های درس در استان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا آموزش تحصیلی  در تمامی مقاطع تحصیلی استان از فردا به مدت یک هفته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضوری و با حداقل تعداد دانش آموزان است.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: برگزاری آموزش حضوری منوط به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی است و اگر چنانچه هر دانش آموز مبتلا و یا دارای علائمی باشد می بایست آموزش برای آن دانش آموز غیر حضوری باشد.

وی افزود: غیرحضوری بودن مدارس بیشتر برای مقاطع ابتدایی آسیب پذیرتر از سایر مقاطع است، چون در این سنین پایه بیشتر به آموزش حضوری نیاز است.

استاندار ایلام با قدردانی از تمامی رسانه های استان در خصوص همکاری با ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما در این مقطع حساس مردم را به تزریق دوز سوم واکسن کرونا تزریق ترغیب کنند. 

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به شرایط کرونا در مرز گفت: یکی از الزامات ورود تمامی اتباعی که از طریق مرز مهران به کشور وارد می شوند ماسک و رعایت کامل پرتکل های بهداشتی است و  این مهم باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: رعایت فاصله گذاری در صف نانوایی ها و نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی نیز در تمامی ادارات ضروری است.

استاندار ایلام گفت: رستوران ها  با ۳۰ درصد جمعیت حق فعالیت خواهند داشت و هواپیما ها و اتوبوس ها با ظرفیت ۶۰ درصد مجاز خواهند بود. 

وی در ادامه با اشاره به نشست ستاد ملی کرونا امروز به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور برگزار شد، افزود: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در نشست ستاد ملی کرونا برای ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از جمله آزمایشگاه در پایانه مرزی مهران به وزیر بهداشت دستور داد اعتبارات لازم را اختصاص دهد.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با قدردانی  از تمامی عوامل که زمینه میزبانی باشکوه از استاندار واسط را مهیا کردند، گفت: تقویت محرومان، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از مهم ترین دستاوردهای این  سفر بود و این میزبانی باشکوه در  شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی برگزار شد و انشاءالله دارای منشأ خدماتی فراوانی برای استان خواهد بود.

دکتر بهرام نیا ادامه داد: پس از به امضا رسیدن تفاهم نامه همکاری با استاندار واسط عراق تلاش خواهیم کرد تمامی بندهای تفاهم نامه اجرا شود.

استاندار ایلام در پایان با تبریک با دکتر جاسم محمدی بعنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و قدردانی از دکتر کریمیان رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امیدواریم مدیریت جدید تمامی تلاش خود را برای مقابله به کرونا بکار گیرند و در این مسیر موفق باشد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است