استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست با جمعی از خبرنگاران و کنشگران فضای مجازی:

نقش مهم اصحاب رسانه و فضای مجازی در جهاد تبیین بی بدیل است/جوانان مطالبه گران امید و سرزندگی در جامعه و آینده سازان کشور هستند

نقش مهم اصحاب رسانه و فضای مجازی در جهاد تبیین بی بدیل است/جوانان مطالبه گران امید و سرزندگی در جامعه و آینده سازان کشور هستند

‍ ‍ #استاندار_ایلام در نشست با جمعی از خبرنگاران و کنشگران فضای مجازی:
📎 نقش مهم اصحاب رسانه و فضای مجازی در جهاد تبیین بی بدیل است/جوانان مطالبه گران امید و سرزندگی در جامعه و آینده سازان کشور هستند/فعال سازی دیپلماسی مرزی موجب تحرک در مراودات تجاری و بازرگانی دو کشور ایران و عراق می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در نشست صمیمی با جمعی از خبرنگاران و کنشگران فضای مجازی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و فضای مجازی در کمک به دولت در این شرایط خاص گفت: امروز همه وظیفه داریم در مسیر اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضوع جهاد تبیین حرکت کنیم.

وی در ادامه جوانان را مطالبه گران امید و سرزندگی در جامعه و آینده سازان کشور خواند و گفت: ما هم زمانی برای انقلاب با این حرارت موضع گیری و مطالبه گری می کردیم و قدردان و سپاسگزارم این دغدغه مندی ها هستیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به حدیث گران‌بهایی از پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: نظر به این حدیث گرانبها کُلُّکُم راعٍ وَ کُلُّکُم مَسئولٌ، همه باید مطالبه گر باشند و همه ما هم مسئول هستیم پاسخگو باشیم اما همواره بایست اخلاق مداری، جدیت، دلسوزی، دغدغه مندی و ایمان و باور به خدا را در مطالبه گری در نظر داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز ۳ ماه از عمر دولت نگذشته است، گفت: باید صبور بود، در حال آوار برداری هستیم و ساختن و ترمیم کردن چند برابر هزینه و زمان می‌برد و طی کردن این مسیر سینه ای فراخ می‌خواهد و از خداوند متعال می‌خواهم این مهم را به ما عطا فرماید.

دکتر بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که قریب ۳۴ سال بجز دوران دفاع مقدس تجربه مدیریتی و تقنینی دارد، اضافه کرد: در حوزه های گوناگون سیاسی، امنیتی، نظارتی، حوزه نفت و گاز و انرژی و ... کار کرده و کسب تجربه نموده ام و اکنون برای کار آمده ام.

وی در ارتباط با انتصابات دولت سیزدهم در استان گفت: در اکثر انتصابات از اشخاص مد نظر جریان انقلابی استفاده شده اما در این مبحث برخی بی مهری می‌کنند!

وی افزود: در انتصابات شایسته سالاری مد نظر است نه لیست و اسامی منتسب به افراد و اشخاص خاص، البته در همه امور از مشورت افراد صاحب نظر استفاده می کنم اما تصمیم و نتیجه نهایی شخصا بعنوان نماینده عالی دولت در استان اعمال می کنم. 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تحرک خوب در حوزه دیپلماسی استان گفت: در این حوزه ظرف مدت کوتاه یک هفته ای زمینه ساز حضور دو استاندار دیاله و واسط در استان شدیم و در این دیدارها برنامه ها و تصمیمات خوبی برای توسعه استان رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: فعال سازی دیپلماسی مرزی در نهایت موجب تحرک در مراودات تجاری و بازرگانی دو کشور ایران و عراق می شود

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که به دنبال احداث بیمارستان گردشگری و توسعه بازارچه‌های مرزی هستیم، اضافه کرد: برای ارتقای مناسبات تجاری و بازرگانی با کشور همسایه عراق ایجاد سه بازارچه چیلات‌ و چنگوله و هلاله شمالی در دستور کار است. 

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات و دغدغه اصحاب رسانه و کنشگران فضای مجازی گفت: امروز برای توسعه استان نیازمند وحدت و همدلی بیش از پیش مردم و مسئولان هستیم و در این مسیر خطیر نقش اصحاب رسانه و کنشگران فضای مجازی می تواند بی بدیل و منحصر به فرد باشد.  

♦️گفتنی است در این نشست که به درخواست تعدادی از خبرنگاران و کنشگران فضای مجازی صورت گرفته بود، دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در یک فضای صمیمی از نزدیک در جریان مباحث و مطالبات جمع حاضر در نشست قرار گرفت و با حوصله به مباحث مطرح شده پاسخ لازم ارائه نمود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است