استانداری ایلام

استاندار ایلام

با لباس خدمت آمده ایم در راستای آرمان های شهدا پیمان دوباره ببندیم.

با لباس خدمت آمده ایم در راستای آرمان های شهدا پیمان دوباره ببندیم.

‍ ‍ ⭕️ دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیض الهی

#استاندار_ایلام:
📎با لباس خدمت آمده ایم در راستای آرمان های شهدا پیمان دوباره ببندیم.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ با خانواده شهید والامقام علی محمد فیض الهی دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حوزه استاندار نیز حضور داشتند، با عنوان این مطلب که مرز بین زمین و آسمان شهادت است، گفت: شهیدان با فدا کردن جان خود آسمانی شدند و امروز مایه اقتدار و روشنی همه ما هستند.

دکتر بهرام نیا فداکاری خانواده معظم شهدا را زینب گونه خواند و گفت: کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود و خانواده معظم شهدا هم زینب گونه رسالت خطیری در نشر و انتقال ارزش ها و فرهنگ شهدا داشته اند.

وی افزود: البته این وظیفه همه ما است به نشر فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت در بین جامعه اقدام کنیم.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با عنوان این مطلب که با لباس خدمت آمده ایم در راستای آرمان های شهدا پیمان دوباره ببندیم، اظهار داشت: همه به ویژه مسئولان وظیفه داریم در راستای آرمان های شهدا حرکت کنیم و در این مسیر خطیر نیازمند دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

🔸 گفتنی است استاندار ایلام در این دیدار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا قرار گرفت و دستور پیگیری دادند.

♦️ شهید علی محمد فیض اللهی در ۳۰ بهمن سال ۶۹ در حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. فردا ۳۰ بهمن سالروز شهادت این شهید والامقام است. 

🗓 | جمعه ۲۹ بهمن 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است