استانداری ایلام

استاندار ایلام

کمیته نفت و انرژی در ایلام تشکیل می شود

کمیته نفت و انرژی در ایلام تشکیل می شود

⭕️ درصورت توجه به ظرفیت‌های استان، ایلام به پیشران توسعه کشور تبدیل می شود ...

#استاندار_ایلام:
✔️ کمیته نفت و انرژی در ایلام تشکیل می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در بازدید از  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب «تنگ بیجار» با قدردانی از مدیرعامل و کارکنان این مجموعه از تشکیل کمیته نفت و انرژی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت، توانمندی و دانش متخصصان است.

وی با عنوان این مطلب که این مجموعه برای تولیدات و ارز آوری برای کشور بسیار مفید و اثر بخش است، اضافه کرد: پس از برجام، غربی ها تصور می‌کردند شرکت نفت تعطیل خواهد شد اما به لطف جوانان و نخبگان که وارد عرصه شدند اقتصاد مقاومتی شکل گرفت و در همه حوزه ها به خود کفایی رسیدیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه از نظر تعداد نیروهای متخصص حوزه نفت و گاز هیچ مشکلی نداریم، افزود: امروز چهارده قلم تولیدات حوزه نفت در شرایط تحریم تولید می شود.

وی تاکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی نظیر ۶ درصد نفت ۱۱ درصد گاز  کشور و ۴۳۰ کلیومتر مرز مشترک با کشور عراق است که در صورت توجه و سرمایه گذاری می تواند بعنوان پیشران توسعه کشور نقش آفرینی کند.

دکتر بهرام نیا تصریح نمود: باید از تمامی ظرفیت های استان  در راستای توانمندی سازی مردم و ایجاد اشتغال به همه توان استفاده شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ایجاد بازارچه مشترک هلاله شمالی در دیدار با استاندار دیاله عراق گفت: امروز تفاهم‌نامه اولیه مشترک ایجاد بازارچه مشترک در مرز هلاله شمالی با استاندار دیاله عراق به امضا رسید که امیدواریم منشأ خدمات فراوانی برای استان باشد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است