استانداری ایلام

استاندار ایلام در جمع مردم آسمان آباد:

نام فاتحان میمک برای همیشه بر تارک ایلام می درخشد/تبدیل آسمان آباد به بخش را با جدیت پیگیری خواهم کرد/از مهمانان نوازی مردم آسمان آباد و ایل خزل سپاسگزارم

نام فاتحان میمک برای همیشه بر تارک ایلام می درخشد/تبدیل آسمان آباد به بخش را با جدیت پیگیری خواهم کرد/از مهمانان نوازی مردم آسمان آباد و ایل خزل سپاسگزارم

استاندار ایلام در جمع مردم آسمان آباد:
نام فاتحان میمک برای همیشه بر تارک ایلام می درخشد/تبدیل آسمان آباد به بخش را با جدیت پیگیری خواهم کرد/از مهمانان نوازی مردم آسمان آباد و ایل خزل سپاسگزارم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا عصر امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در جریان سفر به شهرستان چرداول به شهر آسمان آباد رفت و در جمع باشکوه این مردم گفت: در این جمع نورانی و با اخلاص بهترین سلام ها را به معمار کبیر انقلاب اسلامی و شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه می فرستم.

وی افزود: آن امام عزیزی که با شکل دهی انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم بزرگترین معجزه قرن را رقم زد.

استاندار ایلام در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۳ هزار شهید استان ایلام و ۴۰۰ شهید ایل بزرگ خزل و شهر آسمان آباد گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که در این روز به مناسبت دهه مبارک فجر خدمتگزاران شما برای عرض ادب و ارادت و ارائه خدمات خالصانه و تجدید میثاق دوباره در اینجا حاضر شده اند.

وی افزود: امروز نهال انقلاب اسلامی تبدیل به شجره طیبه ای شده است که همه انسان های آزادی خواه از میوه شیرین آن تناول می کنند.

دکتر بهرام نیا در ادامه به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه اشاره کرد و گفت: دستاوردها و خدمات نظام به حدی است که امروز علی رغم تمام سیاه نمایی های دشمن اما مردم قدردان نظام شان هستند و همچنان مقاوم و سرو قامت در مقابل ناملایمات موجود ایستاده اند.

وی با اشاره به این مهم که امروز ایران اسلامی در همه زمینه ها در عالم حرف برای گفتن دارد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با صلابت و با اقتدارتر از گذشته در مقابل زورگویان عالم ایستاده است.

نماینده عالی دولت در استان با تقدیر از حمایت و سلحشوری ایل بزرگ خزل در دوران دفاع مقدس گفت: این ایل بزرگ در دوران جنگ تحمیلی حماسه ساز فتح میمک شدند و مردانه از ایران اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران بزرگداشت سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام کرد: از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره استان ایلام اینچنین استنباط کردم که ایلام مظهر همه خوبی هاست.

استاندار ایلام در ادامه به مظلومیت ایلام در ادوار مختلف اشاره کرد و گفت: جنابت حادثه زمین فوتبال شهدای چوار نماد مظلومیت ایلامیان است.

دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود شأن و تراز مردم ایلام را بالاست دانست و گفت: بایست خدمات مسیولان نیز در این سطح ارائه گردد.

وی در ادامه با اشاره به گفتمان عدالت محوری دولت سیزدهم گفت: تلاش می کنیم در این راستا قدم های مثبتی در راستای خدمت به مردم برداریم اما در این مسیر نیازمند مشارکت و حمایت و همراهی مردم هستیم.

استاندار ایلام در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات مردم آسمان آباد گفت: در سفر ریاست محترم جمهور به استان در مهرماه سال جاری دستاوردهای بسیار ارزشمندی از جمله بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ریالی و از بیش از ۴.۵ میلیارد دلار ارزی و از نظر تسهیلات و کارآفرینی بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان در بر داشت که در کمتر از ۳ ماه حدود ۴۹۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به استان تخصیص یافته است.

وی افزود: از جمله دیگر مصوبات سفر تکمیل زیرساخت های شهرستان در حوزه های مختلف برای شهرستان چرداول بود.

دکتر بهرام نیا در ادامه به نگاه دولت در استان ایلام اشاره کرد و گفت: با مردم بودن و در کنار مردم بودن به ویژه در شرایط سخت منشور دولت سیزدهم در استان است.

وی تاکید کرد: به تیم مدیریتی دولت در استان تاکید کرده ام در بطن مردم، در میان مردم و با مردم باشند.

استاندار ایلام درخصوص تبدیل شدن دهستان آسمان آباد به بخش گفت: از زمان معاون سیاسی در سال ۹۱ این موضوع را پیگیری کرده ام و انشاالله موانع بر سر راه این خواسته به حق مردم را برطرف خواهیم کرد.

وی درخصوص راه آسمان آباد گفت: به زودی عملیات اجرایی رفع مشکل راه آسمان آباد نیز آغاز خواهد شد.

دکتر بهرام نیا در پایان از مهمان نوازی و استقبال گرم مردم ایل خزل و مردم آسمان آباد تقدیر کرد و گفت: به پاس رشادت ها و سلحشوری های این مردمان بزرگ برای همیشه نام ایل خزل و فاتحان میمک بر تارک استان ایلام می درخشد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است