استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست استانی مقابله با کرونا:

مردم استان خطر امیکرون را جدی بگیرند/نشست ها و جلسات بایست با ۳۰ درصد فضا صورت گیرد/ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات ممنوع است/مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا هستند*

مردم استان خطر امیکرون را جدی بگیرند/نشست ها و جلسات بایست با ۳۰ درصد فضا صورت گیرد/ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات ممنوع است/مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا هستند*

استاندار ایلام در نشست استانی مقابله با کرونا:
 ⭕️ *مردم استان خطر امیکرون را جدی بگیرند/نشست ها و جلسات بایست با ۳۰ درصد فضا صورت گیرد/ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات ممنوع است/مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا هستند*

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن هشدار در خصوص پیک ششم کرونا گفت: مردم استان خطر امیکرون را جدی بگیرند.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که عادی انگاری خطر غالب شدن سویه امیکرون در استان را شدت می بخشد خواستار رعایت پرتکل های بهداشتی در ادارت و جامعه شد و گفت: علی رغم اینکه ظرف هفته گذشته در وضعیت تعداد مبتلا و فوتی ها شرایط نسبتا آرامی داشته ایم اما این حالت نبایست بهانه ای برای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شود!

استاندار ایلام مصوبات ستاد کرونا را لازم الاجرا عنوان کرد و گفت: همه ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شرایط همه گیری کرونا هستیم.

وی در خصوص رعایت پرتکل های بهداشتی در ادارات و بازار هشدار داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و بازار و بطور کلی در سطح جامعه پائین آمده است و در این راستا لازم است دستگاه های متولی تمهیدات لازم را به انجام برسانند.

وی تاکید کرد: با توجه به ورود سویه امیکرون لازم است برنامه ها، نشست ها و مراسمات بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا صورت پذیرد و در این راستا جلسات بایست حداکثر با ۳۰ درصد فضا شکل گیرد.

رییس ستاد استانی کرونا در ادامه در خصوص افراد واکسن نزده گفت: مدیران باید در سامانه ماسک پایش کنند که اگر کارمندی واکسن نزده و اسم و مشخصات ندارد از حضور او در محل کار جلوگیری کنند.

وی افزود: واکسن نزده ها که معذورات پزشکی دارند نیز بایست هر ۱۵ روز یک بار تست کرونا ارائه دهند و مدیران واحد‌های مربوطه بایست این موضوع را چک کنند.

دکتر بهرام نیا در ادامه وضعیت آمار تزریق واکسن کرونا در استان را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز است از ظرفیت رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که به صورت میدانی در بین مردم هستند، برای فرهنگ سازی تزریق واکسن اقدام شود.

وی در پایان در خصوص وضعیت مدارس در شرایط حاضر گفت: فعلا برنامه ای برای تعطیلی مدارس نداریم و در این موارد تابع دستورالعمل های ستاد ملی کرونا هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است