استانداری ایلام

استاندار ایلام

در حوزه مستند سازی دفاع مقدس حق مطلب در مقابل عظمت و بزرگی ایلامیان ادا نشده است ...

در حوزه مستند سازی دفاع مقدس حق مطلب در مقابل عظمت و بزرگی ایلامیان ادا نشده است ...

⭕️ در حوزه مستند سازی دفاع مقدس حق مطلب در مقابل عظمت و بزرگی ایلامیان ادا نشده است ...

استاندار ایلام در نشست گرامی داشت شهدای زمین فوتبال چوار:
📎 ایلام ویترین و آیینه تمام نمای همه خوبی هاست/حادثه زمین فوتبال چوار جنایت علیه بشریت و سند مظلومیت ملت ایران و رسوایی داعیه داران دروغین حقوق بشر است.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ دکتر حسن بهرام نیا در نشستی که با موضوع شهدای زمین فوتبال چوار برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهدای مظلوم گفت: استان ایلام مشهد شهدا و آئینه تمام نمای خوبی هاست.

وی در ادامه با اشاره به حادثه زمین فوتبال چوار گفت: این حادثه جنایت علیه بشریت و سند مظلومیت ملت ایران و رسوایی داعیه داران دروغین حقوق بشر است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار انعکاس این حادثه در دفاع از مظلومیت این مردمان دیار شد و گفت: بایست از تمامی ظرفیت های موجود برای نشان دادن ابعاد مختلف این جنایت بهره گرفت.

وی با اشاره به این مهم که در حوزه مستند سازی دفاع مقدس حق مطلب در مقابل عظمت و بزرگی مردمان این دیار به درستی ادا نشده است، گفت: یکی از موضوعات مهم برای پرداختن به مظلومیت مردمان این دیار پرداختن به حادثه زمین فوتبال چوار است و بایست در این زمینه کارهای فرهنگی درخور و شایسته انجام گیرد.

دکتر بهرام نیا در پایان تداوم راه شهدا را در گروه خدمت صادقانه به مردم و ادامه اعتلا و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز اقتدار و آرامش همه ما مدیون خون شهدا است و همه ما در پاسداشت حرمت خون شهدا وظیفه داریم.

🗓 | چهارشنبه  ۶ بهمن

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است