استانداری ایلام

استاندار ایلام: نیازمند کمک روحانیون هستیم...

استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم برای استمرار عدالت نیازمند کمک روحانیون است.

استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم برای استمرار عدالت نیازمند کمک روحانیون است.

‍ 💥استاندار ایلام: نیازمند کمک روحانیون هستیم...

🔹استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم برای استمرار عدالت نیازمند کمک روحانیون است.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام - حسن بهرام‌نیا در گردهمایی روحانیون تبلیغی با عنوان "تبلیغ گفتمان ساز" افزود: روحانیون پرچمدار جبهه انقلاب هستند و امام(ره) در خصوص روحانیت فرمودند که وظایف دینی، سیاسی و اجتماعی را در جامعه برعهده دارند. 

🔹وی با بیان اینکه روحانیت بود که تبعید، زندان، شهادت و دشواری های دیگر را به جان خرید تا توانست با کمک مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند، ادامه داد: در اوایل انقلاب برخی تلاش کردند تا دین را از سیاست جدا و روحانیت را از انقلاب و مردم دور کند اما هوشیاری امام راحل مانع از این دسیسه شد.

🔹استاندار ایلام بیان کرد: ما مسئولین با نصب العین قرار دادن فرمایش حضرت امام باید ازروحانیون به عنوان هادیان دین، دنیا و آخرت خود بهره بگیریم.

🔹بهرام نیا، روحانیون را محل رجوع مردم دانست و تصریح کرد: در طول مسیر خدمت، ممکن است مشکلات و یا نارسایی های سهوی ممکن است پیش بیاید، لذا هر کجا که روحانیون این احساس را داشتند تذکرات لازم را بدهند.

🔹استاندار ایلام، شرایط امروز جامعه را بسیار متفاوت تر از گذشته دانست و خاطرنشان کرد: در زمینه آسیب های اجتماعی، نیازمند همراهی و همفکری روحانیون و اقشار مذهبی جامعه هستیم.
.
🗓 | یکشنبه 12 دیماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است